Седемдневен режим за изгаряне на калории

Мария
Написана от Мария ноември 25, 2014 19:37

Седемдневен режим за изгаряне на калории

Акценти:

  • Какво количество калории се изгарят при изпълнение на упражнения в домашни условия като коремни преси, лицеви опори и пр.?
  • Какъв трябва да е интервалът между различните упражнения, за да се постигне максимален ефект?
  • Полезни ли са танците за отслабване?
  • Трябва ли да ги включим в програмата за намаляване на теглото?

Свързани:

loading...

Една добра идея за интензивно горене на калории е смесването на различни видове физически упражнения. Вижте и изпробвайте тази седем дневна програма и ще видите, че няма да съжалявате.

Понеделник – правете 35 минути упражнения с боксова круша. Това е упражнение, което гори 355 калории за един час.

Може да се присъедините също и към клас или да правите упражнението с други приятели, които имат вашите цели. Все пак внимавайте да не се нараните. Целта е горене на калории, а не бой. Колкото по-интензивна е тренировката, толкова по-добри ще са резултатите.

Вторник – след интензивната тренировка в понеделник, във вторник се нуждаете от нещо по-леко, но също ефективно. Правете упражнения за разтягане с йога. 80 – 90 минути йога е добре.

Тренировката гори около 148 калории за един час. Ако правите упражнението сутринта, това ще ви даде един тонизиращ старт на деня. Изпробвайте някоя по-нестандартна поза от йога, но внимавайте да не се нараните.

Сряда –  25 минутна тренировка с домашна гимнастика. Коремни преси, лицеви опори и други подобни. Можете да си изберете нещо от интернет.

Тези упражнения горят около 473 калории за един час. Важно е да се изморите хубаво. Правете рундове от по 15 коремни преси или лицеви опори с още 15 секундно прекъсване.

Четвъртък –  Отново сменяте темпото. Този път идва ред на пилатес. Можете да изгорите около 207 калории.

Независимо дали ще тренирате с група или у дома на пода, пилатес е много ефективна тренировка. По време на упражненията поддържайте коремните мускули стегнати и гърба изправен, освен ако упражнението не изисква друго.

Петък. Каране на колело или велоаргуметър. Изгаря 414 калории за един час, тоест 30 минути са напълно достатъчни. Карайте докато се изморите и се изпотете добре. Така тренировката ще си е свършила много добре работата.

Събота –  ден за танци. Да, точно така. Една добра тренировка ще ви свърши чудесна работа. Танците изгарят около 284 калории за един час. Танците са изключително приятно занимание, а по ефективност не се отличават от никоя друга тренировка.

Неделя – ден за тенис. Тренировката на тенис корта може да ви лиши от 355 калории средно. Тенисът е едно много ефективно средство за топене на килограми. Освен това ако отидете с приятели и играете по двойки може да бъде изключително забавно преживяване.

Мария
Написана от Мария ноември 25, 2014 19:37
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи