Стегнато тяло без фитнес – 5 домакински задължения, които заменят тренировката

Мария
Написана от Мария март 14, 2016 02:17

Стегнато тяло без фитнес – 5 домакински задължения, които заменят тренировката

Повечето хора погрешно смятат, че за да влязат във форма, е необходимо да ходят на фитнес. Ще побързаме да развенчаем това заблуждение. Може да се тренира, където ви е удобно, дори у дома.

Най-важното е да знаете как. Представяме ви 5 вида типично домакинска работа, която може да се превърне в истинска силова и кардио тренировка.

Първото нещо, което трябва да направите, е да си съставите списък с ежедневните мероприятия. Какво обикновено правите в рамките на деня – готвите, миете чинии, почиствате жилището, гладите дрехи, ходите по магазини…

Вземете лист и химикал и съставете пълен списък със задачи. Повечето от тях могат да се свършат не само като домакински задължения, но и като фитнес тренировка.

1. Готвене и миене на чинии

Приготвяйте храна само в изправено положение, тъй като изгаряте повече калории. Задължително си пуснете ритмична музика.

Така работата ще ви върви по-бързо, и непринудено ще си припявате. Периодично се разсейвайте от готвенето или миенето на чинии и правете по 10-20 клякания.

Не забравяйте, че при правилно клякане коленете трябва да бъдат под ъгъл 90 градуса, а тежестта на тялото трябва да пада върху петите.

За тази цел ръцете и торса издайте напред, а тазът изтеглете назад, сякаш ще сядате на стол, който стои далеч зад вас.

Ако желаете с помощта на това упражнение да подобрите своя вид отзад и да можете съвсем спокойно да си слагате прилепнали джинси, в момента на издигането притискайте петите към пода и активно стягайте седалищните части, тоест дупето.

2. Бърсане на прах

Какво ще кажете да избършете праха по первазите, шкафовете и в останалите лесно и труднодостъпни места? Това е същинско фитнес упражнение.

Редувайте бърсането на прах от предметите, намиращи се близо до пода, с предметите, намиращи се високо. Правете това с бърз темп. След половин час подобно почистване е гарантирана потта на лицето и 300 разходвани калории.

3. Миене на подове

Това е отлично упражнение не само за издръжливост, но още и за гъвкавост. Опитайте да измиете пода, без да използвате моп и без да се отпускате на колене.

Получава се отлична тренировка за задната повърхност на бедрата, седалищните части, мускулите на гърба и на корема. И така подовете ви чисти, и краката стройни и стегнати.

4. Гладене на бельо

Защо пък просто да стоя така? Пробвайте да направите издишванията малко по-дълги от обичайното, като същевременно прибирате корема.

Това упражнение тренира напречните коремни мускули, които отговарят за размера на талията и подобряват перисталтиката на червата.

5. Обикаляне по магазините

В жилището ви е чисто. Сега можете да обиколите по магазините. Ако едновременно трябва да купите много продукти не е проблем.

Отидете до магазина няколко пъти, като превърнете обичайното задължение в истинска аеробна тренировка, купените продукти сложете в раница или ги разпределете така, че теглото на всеки един от тях да бъде приблизително еднакво. На отиване и на връщане от магазина се движете с над средното темпо.

Оставете закупените продукти у дома и направете още един кръг. Добрата аеробна тренировка ви е осигурена.

Ако замените фитнеса с цялата тази домакинска работа ще си спестите най-вече време и също психическото ви здраве ще се подобри, защото няма да се вините, че не сте почистили у дома, защото е трябвало да отидете на фитнес.

Мария
Написана от Мария март 14, 2016 02:17
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи