Стресът възпрепятства отслабването

Мария
Написана от Мария ноември 25, 2014 20:02

Стресът възпрепятства отслабването

Акценти:

  • Основен фактор за развитието на диабет тип 2 ли е стресът?
  • С повишената консумация на какви храни се свързва излагането на стрес?
  • Атрофира ли мускулната тъкан при прекомерен стрес?

Свързани:

loading...

Поемете си дълбоко въздух. Когато изпитвате стрес вашето тяло отделя хормон, който се нарича кортизол. Той има за цел да ви спаси от животозастрашаващи ситуации и да ви предпази от нараняване и дори смърт!

Този хормон предизвиква огромен изблик на сила и енергия. Когато обаче сме подложени на стрес в продължение на дълго време, тялото започва да отделя кортизол в по-големи количества правейки го хроничен проблем.

Високите нива на стрес могат да потиснат действието на щитовидната жлеза, да понижат имунната система, както и да навредят на нивата на кръвната захар. Когато стресът е продължителен, той може да намали мускулната маса, да увеличи кръвната захар и да предизвика диабет тип 2 и да увеличи мастната тъкан, особено в областта на корема.

Хроничният стрес се свързва с увеличената консумация на мазни и сладки храни, а те от своя страна увеличават теглото. От тук става един затворен кръг, защото натрупвайки излишни килограми, хората стават чувствително по-предразположени на стрес.

След всичко това, може би осъзнавате, че за да можете да оформите хубаво тяло ще имате нужда от някакъв начин, който да ви помогне да се справяте със стреса на дневна база.

1. Намалете кофеина – ако сте под стрес, кофеинът допълнително ще засили неговото действие и ще направи кортизола още по-разрушителен.

2. Тренирайте умно, не тежко – повече не винаги е по-добре. Понякога когато сме стресирани не усещаме резултат от тренировките и увеличаваме темпото за да видим това, което очакваме като резултат. Забравяме обаче, че тренировката е още стрес.

Да, не на емоционално, но на клетъчно ниво. Така че ако искате резултати не се претоварвайте, а просто си правете паузи между упражненията редувайки висока интензивност с почивка.

3. Не правете компромиси с времето за себе си – всеки ден отделяйте 8 часа за сън, време за една хубава разходка на чист въздух и време за хубав филм или приятна книга. Можете, повярвайте!

Така че ако пазите диети и спортувате, но не виждате резултати просто помислете дали тези няколко неща във вашия живот са както трябва и ако не са ги коригирайте. Резултатите няма да закъснеят.

Мария
Написана от Мария ноември 25, 2014 20:02
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи