Топ 11 на най-добрите храни за бързо увеличаване на мускулна маса

Мария
Написана от Мария септември 24, 2015 13:46

Топ 11 на най-добрите храни за бързо увеличаване на мускулна маса

Акценти:

  • Мускулна маса - извара
  • Тренировки - бобови
  • Кокоши яйца - обем на мускулите

Свързани:

loading...

Хората, които желаят винаги да са в отлична форма, е необходимо не само да спортуват, но и да употребяват правилните храни. Експертите наскоро посочиха кои са 11-те храни за растеж на мускулна маса.

Според специалистите за растежа на мускулите способстват не само упражненията във фитнес залата, но и правилно подбраната диета. Те съставили списък от 11 хранителни продукти, които позволяват бързо увеличаване на мускулна маса.

1. Според експертите в хранителния режим на всеки човек трябва да присъства извара, особено при спортистите. В 150 грама от млечнокиселият продукт се съдържат 22 грама белтъчини, което позволява не само за дълго време да се избавите от чувството за глад, но и максимално бързо да натрупате мускули.

Ако към изварата се добавят орехи, слънчогледови семена и морков, то може да се осигури на организма необходимото количество калций, тъй като в съчетание именно с тези храни, той се усвоява най-добре.

2. Сьомга – принадлежи към групата на тлъстите риби, съдържа най-голямо количество белтъци и омега-3 мастни киселини. Тези съединения способстват за усвояването на белтъка, а също и стимулират обменните процеси.

3. Овесената каша – този продукт, според експертите, е много добър източник на сложни въглехидрати. Усвояват се бавно от организма и поради това му осигуряват енергия за дълго време.

Овесената каша принадлежи към групата на пълнозърнестите храни, понеже съдържа голямо количество растителни влакна. Фибрите са полезни и за правилната функция на червата, ускоряват обмяната на веществата и насищат за дълго време.

Освен това самият овес съдържа растителен белтък, който е много важен за трениращите.

4. Говеждо – бъдейки немазен вид месо, говеждото е качествен източник на белтък. Ако преустановите употребата на свинско, то състоянието на тялото ви много бързо ще се подобри.

5. Рибеното масло също ускорява метаболизма, а също и помага на тялото по-бързо да се възстанови след интензивни тренировки. Като продукт, то е по-евтино от мазната риба и за сметка на това по-достъпен.

Експертите препоръчват на спортистите, към тях се включват и трениращите, да употребяват рибено масло ежедневно за получаването на отлични спортни резултати.

6. Пуешкото е източник не само на белтъчини, но и на минерали и на витамини, в частност на фосфор, при това в същото количество, каквото е и в рибата. Фосфорът е полезен за мозъка, за стабилността на нервната система, а също и спомага за справянето с болките в мускулите по време на тренировки.

7. Пилешки гърди – в 100 грама от тази храна се съдържат 22 грама белтък. Забележително е, че пилешките гърди не съдържат мазнини, а само полезни аминокиселини.

8. Вода – също играе много важна роля за растежа на мускулна маса, тъй като нормализира процеса на храносмилане. Задължителна норма за спортиста е 2 литра вода дневно.

9. Също спортистите е необходимо да употребяват кокоши яйца. Основното правило е да не се изяждат повече от 10 седмично, за да не се повишават нивата на холестерола в кръвта.

10. Бобовите – те са полезни с това, че не съдържат мазнини, а по количество са съпоставими с месото на белтъка.

11. Списъкът завършва с ядките, които са полезни не само за увеличаване на мускулна маса, но и за тялото като цяло, за предпочитане за орехите, бадемите, кашуто, лешниците, като най-добре да са с български произход.

Мария
Написана от Мария септември 24, 2015 13:46
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи