Топ 3 упражнения за издръжливост в секса

Мария
Написана от Мария юни 25, 2016 23:54

Топ 3 упражнения за издръжливост в секса

Акценти:

  • Секс - издръжливост
  • Упражнения - съкращение
  • Бягане - максимален резултат

Свързани:

loading...

Сексуалните отношения са достатъчно енергоемки, но какво ще се случи ако по време на секс един от партньорите или двамата бързо се уморяват, възможно ли е да охладняване между тях и поява на дистанция?

За да се избегнат проблеми, следва да се поддържате в добра физическа форма. Предлагаме ви топ 3 упражнения за издръжливост в секса.

1. Укрепване на горната част на тялото

На практика във всички секс пози участват ръцете на единия или на двамата партньори за упора и/или за подкрепа. За укрепване на мускулите на раменете и на предмишниците, започнете да правите лицеви опори – започнете с по 3 серии по 5-10 повторения в зависимост от физическата ви подготовка, набирания и упражнения с тежести.

Идеално упражнение за увеличаване на издръжливостта в секса е планкът. Освен на групата раменни мускули то още въздейства и на коремната преса, гърба и краката.

Изпълнявайте планка правилно – опората трябва да бъде на свитите на 90 градуса ръце и на пръстите на краката, не отпускайте главата назад – гледайте напред с изправена подбрадичка, дланите трябва да бъдат в една равнина с раменните стави, гърбът трябва да е изправен и бедрата напрегнати, седалищните части трябва да бъдат на нивото на тялото – да не са провиснали или пък приповдигнати над гърба.

Започнете от 30 секунди и увеличете времето на планка до 3 серии по 3 минути ежедневно.

2. Укрепване на долната част на тялото

Упражненията за издръжливост в секса трябва да включват натоварване за бедрата, долната преса и седалищните части. Това са най-работещите части на тялото в секса.

За да укрепите тази група мускули, правете клякания – 3 серии по 20 повторения 3 дни в седмицата, повдигания на таза от легнало положение по гръб.

Простото упражнение „велосипед“ е много ефективно за долната преса и за бедрата. Бягането също е полезно, тъй като укрепва краката и бедрата.

Често по време на секс се случват и крампи, и то обикновено в долната част на тялото – бедрата, седалищните части. Това е верен признак за недостиг на магнезий в организма.

Сусамът, тиквените семки, кедровите ядки и орехите са основен източник на магнезий, също се съдържа в по-големи количества в кафявия ориз, в морската риба, бананите и сушените сливи.

3. Укрепване на тазовите мускули

Както при мъжете, така и при жените има мускули, които във всяка секс поза участват на 100%. Това са срамно-опашните, които преминават от срамната кост към опашната.

Тренировката на тези мускули може значително да повиши издръжливостта в секса, и да подобри неговото качество.

За тази мускулна група съществуват специални упражнения, вероятно се досещате, че става дума за тези на Кегел, и въпреки разпространеното мнение, те са ефективни не само за жени.

Същността на упражненията е да се съкращават и отпускат тазовите мускули – все едно ако бихте искали да спрете уринирането. Препоръчва се да започне с 3 серии по 15 съкращения на ден.

Първоначално можете да държите мускулите под напрежение буквално за секунда-две, но след седмица редовни тренировки през това време се увеличава до 7-10 секунди.

Това са най-ефективните упражнения за повишаване на издръжливостта в секса, и максимален резултат те дават в комплекс с аеробни упражнения – бягане, скачане, плуване, за да не се нарушава дишането по време на секс.

Мария
Написана от Мария юни 25, 2016 23:54
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи