Топ 3 здравословни ползи от танците зумба

Мария
Написана от Мария декември 27, 2015 14:03

Топ 3 здравословни ползи от танците зумба

Един от най-разпространените методи за бързо сваляне на тегло при нежния пол, определено, е именно ходенето на зумба.

Това е спорт, който изключително много нашумя в последните години и помогна на много жени да се отърват от излишните килограми за отрицателно време по лесен и доста забавен начин.

Какво е зумбата?

Зумбата представлява нещо като танц, който съчетава в себе си елементи от много и различни други спортове. В това число се включват бойни спортове, фитнес упражнения, аеробика, латино танците, хип-хоп танците и много други.

Цялата тази разнообразна комбинация бива изключително забавна и поради тази причина и много предпочитана от жени на всякаква възраст.

Тъй като е приятна дейност, която не само че стяга тялото, но и отпуска напрежението, тя е популярна и сред много по-възрастни дами.

В зависимост от целта на практикуващия я, тя се разделя на различни стилове, като най-разпространени са Фитнес Зумбата и Танц Зумбата.

Какви други ползи носи тя за нас?

1. Подобрява издръжливостта – зумбата е може да се окаже натоварваща, особено за начинаещите и тези, които имат килограми за сваляне.

Музиката е бърза и ритъмът е динамичен, което предполага и самите движения да бъдат такива. Тренировките по зумба принципно продължават около час, час и половина.

Тялото не спира да се движи през това време, като разбира се, някои от движенията нарочно са в пъти по-малко натоварващи.

Все пак целта на зумбата не е да ни изтощи до крайна степен, а да ни помогне да отслабнем с удоволствие. И макар че това, което правим може да не ни изглежда сякаш изгаря особено калории, непрекъснатото движение на тялото е важното.

По този начин то свиква с напрежението и издръжливостта му се повишава неколкократно. Само след няколко тренировки ще усетите, че вече не ви е особено трудно и въобще не сте чак толкова изморени.

2. Подобрява кръвното налягане – скорошно изследване, проведено през 2015, го доказва. Наблюдавана е група жени с наднормено тегло, които практикуват зумба една година.

След изминатите месеци се установява, че всяка една от тях освен, че има значително подобрение във външния си вид, ами и е с нормализирано кръвно налягане.

Това потвърждава резултатите от друг експеримент, проведен през 2014 година – участничките в него са били 17 други жени, които след 17 Зумба тренировки са били с много по-ниско кръвно налягане.

Това е вследствие на самия тип на спорта – зумбата е известна като една от най-ефективните кардио тренировки някога, а всички знаем колко полезна за сърцето и кръвообращението е всяка кардио дейност.

3. Комуникация с всякакви хора – тъй като зумбата е подходяща за всички възрасти, тя е предпочитан избор за тренировка и от млади, и от стари.

Тя не ограничава хората и ще имате възможност да се запознаете с какви ли не хора и силно да разширите социалния си кръг, а това винаги е полезно.

Важно е да познаваме колкото се може повече и повече хора, защото всеки от тях може да ни научи на нещо, което не знаем.

Часовете по зумба не само ни дават възможност да се запознаем с хора, които очевидно имат същите интереси, каквито и ние, но и са невероятно забавление с подходящата компания!

Мария
Написана от Мария декември 27, 2015 14:03
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи