Топ 5 фитнес съвета, които НЕ трябва да слушаме

Мария
Написана от Мария май 19, 2018 23:58

Топ 5 фитнес съвета, които НЕ трябва да слушаме

Нереалистичните представи как трябва или НЕ трябва да изглежда тренировката, могат да ви разочароват и да загубите интерес към спорта.

А неправилните фитнес-съвети от приятели могат да възпрепятстват постигането на поставените от вас цели.

В тази статия ще поговорим за съветите, от които всеки треньор би искал да ви предпази.

1. Най-доброто време за тренировка е сутринта

Сутрешната тренировка има някои предимства – може да даде настроение и дори да ви зареди с допълнителна енергия, но нищо вълшебно няма в нея.

Адам Розанте, специалист по силови тренировки и хранене, смята, че е необходимо да се избавим от всякакви убеждения, които ни пречат да стигнем до фитнеса.

Най-доброто време за тренировка – това е удобното за вас време.

Ако установите, че ви е по-лесно да се придържате към тренировъчния график, когато тренирате в началото на деня, тогава правете така. Но ако имате повече енергия след работа, това също е добре.

Следва да се отбележи, че при някои хора има проблеми със съня веднага след тренировка, затова ако това е вашият случай, опитайте да планирате тренировките в първата половина на деня.

2. Продължавайте да изпълнявате упражнението, дори и да ви заболи

Ако сте чули нещо подобно по време на тренировка, имайте предвид, че инструкторът вероятно говори за парене в мускулите, възникващо, например, при трета серия клякания.

А не за болка, която сигнализира за травма.

Изпълнението на упражнение, когато ви боли, е неправилно.

И съвсем не е защото не ви е нужно мислено да се борите, когато възниква желание да се предадете.

А защото много хора започват да използват като оправдание да не почиват при травма.

Макар и разумната доза устойчивост – да е добър вариант, определено не сте длъжни да игнорирате сигналите на тялото, ако нещо върви не както трябва.

Упражнението не трябва да бъде болезнено.

И не можете да си позволите да игнорирате болката в коляното или в рамото само за да завършите тренировката.

Ако упражнението ви причинява болка, незабавно спрете, променете го или се обърнете за съвет към инструктора.

3. Необходимо е да тренирате всеки ден

Ежедневната физическа активност – разходки, бягане и прочие, това е добре.

Но интензивните тренировки 7 дни седмично – невинаги.

Инструкторът и специалист по пилатес Джаред Каплан смята, че за повечето хора мантрата „без почивка” няма да помогне в постигането на дългосрочни финансови цели.

Когато правите силова тренировка, на практика разрушавате мускулни влакна, затова и организмът има нужда от време за възстановяване.

Ако постоянно разрушавате мускулните влакна, като не им позволите да се възстановяват, не само няма да имате резултати, но и рискувате да си докарате сериозна травма.

Всъщност количеството тренировъчни дни трябва да зависи от нивото на подготовката, целите и начинът на живот.

4. Бягането – най-добрият начин за отслабване

По време на бягане се изгарят определено количество калории, и първоначално това може да е ефективно.

Но след това тялото се приспособява към упражнението, то става по-енергоефективно, и вашият организъм не губи толкова усилия за неговото изпълнение.

5. Само с определени упражнения можем да постигнем заветните 6 плочки на корема

Основната фитнес-заблуда, която завинаги е станала проклятие за всеки персонален инструктор.

Това е идеята за сваляне на килограми само на определени места. Това означава, че коремните преси невинаги гарантират идеална преса.

Топ 5 фитнес съвета, които НЕ трябва да слушаме
Оценете публикацията

Мария
Написана от Мария май 19, 2018 23:58
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи