Топ 5 сутрешни грешки, които провалят целия работен ден

Мария
Написана от Мария август 18, 2018 19:51

Топ 5 сутрешни грешки, които провалят целия работен ден

Акценти:

  • Рутина - негативен контекст
  • Ресурси - ограничени
  • Режим - автоматичен

Свързани:

Първите 10 минути от работния ден влияят на ефективността през следващите 8 часа. Какво не трябва да правим сутрин, за да бъдем продуктивни през целия ден?

Ако за малко не сте закъснели и сте се появили в работата броени минути преди началото на работния ден, няма да ви е лесно да се фокусирате върху работата.

1. Идване на работа броени минути преди началото на работния ден

Възможно е да си съсипете целия работен ден още преди да е започнал. Според изследванията, работодателите предпочитат по-ранобудните и забелязват кой винаги идва последен. Не става въпрос за закъснение, а идване малко по-късно от останалите.

След като безпогрешно хващат в крачка тези свои служители, работодателите им дават по-ниски оценки, просто защото те попадат в тяхното полезрение точно когато не трябва.

А тези, които идват на работа по-рано, обратното, автоматично се възприемат за по-съвестни служители и се ценят по-високо, независимо от резултатите от техния труд. Дори и причината съзнателност да се крие в особеностите на разписанието на сутрешното метро.

Това не е справедливо, но такава е реалността, затова се постарайте да дойдете в офиса малко по-рано, отколкото изисква здравия разум.

2. Мълчание

Бързото захващане за работа и игнориране на присъстващите, това е лоша стратегия, която няма да ви бъде от полза. Много по-продуктивно да използвате скъпоценното си време, за да приветствате колегите си.

Освен спазване на правила за етикет, това ще ви помогне да се настроите с тях на една вълна, особено ако сте дошли в офиса по-късно от другите.

Да си измърморите под носа „Здравейте на всички” – също не е най-добрият вариант, дори и да сте завършен социопат.

3. Кафе преди 9:30

Сутрешното кафе е нещо свято, и в този офисен навик няма нищо осъдително, ако работният ви ден започва в 10. Последните изследвания за влиянието на кафето върху човешкия организъм показват, че най-доброто време за него е след 9:30. Но не по-рано.

Това е свързано с нивата на кортизола, който регулира и енергичността ни. При повечето хора нивата на този хормон достигат пик от 8 до 9 сутринта.

Това означава, че по това време организмът няма нужда от допълнителен кофеинов допинг. Още повече, че прекаляването с кафе през този период увеличава риска от кофеинова зависимост.

Затова ако започвате работа в 9 часа или по-късно, отложете кафе паузата, когато организмът наистина ще има нужда от енергия.

4. Негативни мисли

Може би сте настъпили някой в метрото, или сте извън релси след 2 часа в задръстване по път за работа, или сте се скарали с родителите – избийте си от главата това за известно време.

Не позволявайте на негативните мисли да ви съсипят кариерата. По-продуктивно е да сложим своите негативни мисли в отделна „кутия” и да се върнем на тях по-късно, ако е необходимо.

5. Отказ от рутина

Човешките ресурси са ограничени, затова трябва да ги разходваме икономично.

Ако изгубите началото на работния ден в опит да решите с какво да се заемете първо, в момента, в който вече се заемете, ще се почувствате объркани.

Рутината се възприема от нас по-скоро в негативен контекст, като нещо скучно и еднообразно. Отчасти това е наистина така.

Но следването на ежедневната рутина помага на нашия мозък да използва автоматичен режим там, където не е нужно да взема сложни решения.

Топ 5 сутрешни грешки, които провалят целия работен ден
Оценете публикацията

Мария
Написана от Мария август 18, 2018 19:51
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи