Топ 6 скрити причини, които ти пречат да се отървеш от мазнините на корема

Мария
Написана от Мария май 20, 2016 22:40

Топ 6 скрити причини, които ти пречат да се отървеш от мазнините на корема

Как неочевидни фактори могат да ви попречат да превърнете мекият закръглен корем в идеална плоска преса?

Тренирате зверски, спите минимум 7 часа на ден, и балансът на белтъци, мазнини и въглехидрати в ежедневното ви меню е просто идеален, но мекото коремче разваля цялата картина и не желае да се разделя с вас.

Причините могат да са много, и някои от тях, на пръв поглед изобщо не са свързани с тази част от тялото.

1. Шумът от оживените улици

Ако живеете на място, което е в близост до булевард с интензивен трафик, то рискът да добавите няколко сантиметра в талията се увеличава с 29%.

Вероятността от това нараства, ако постоянно слушате шумът от двигателите на автомобили, автобуси или пък самолети.

Изследвания показват, че тези звуци могат да доведат до повишаване на нивата на кортизола – хормонът, който е свързан с натрупването на мазнини в областта на корема.

Учените съветват да се борим с тази причина с помощта на специални заглушители, да слушаме успокояваща музика, която понижава нивата на хормона на стреса.

Също така шумът може да се потиска и с помощта на друг фонов звук. Желателно да е бъде успокояващ.

2. Навикът да се пият диетични газирани напитки

Ако изпивате по 500 милилитра, например диетична кола, на ден, то обемът на талията ви ще се увеличи с 10 см за 9 години и половина.

А ако пиете обикновено сладко газирано, то прибавката ще е 2.5 см. Такива данни били получени в резултат на изследвания, проведени в Здравния научен център при Тексаския университет.

Подобен ефект е обусловен от съдържащият се в диетичната газирана напитка изкуствен подсладител. Подслаждащите вещества са причина мозъкът да не получава сигнал за засищане – желанието за сладко нараства.

3. Мултитаскинг

Изследователи от университета Браун установили, че хората, които са в състояние да се съсредоточат върху една конкретна задача, имат средно 0.5 килограма по-малко мазнини в областта на корема, отколкото тези, които постоянно мислят за предстоящите задачи.

Според учените това се случва, защото фокусираните хора са в състояние да определят своите чувства и усещания по-обективно.

Например, не изяждат веднага всичко сладко, а се ограничават до няколко хапки, дори ако в хладилника има цяла торта. Ако сте си позволили нещо излишно, задължително трябва да си „отработите“ изяденото на тренировка.

Развивайте концентрацията и силата на волята с помощта на йога, а издръжливостта с помощта на бягане на дълги дистанции и колоездене.

Подобна физическа активност ни учи да сме съсредоточени върху собствените си усещания, в резултат ставаме по-внимателни и по-концентрирани.

4. Недостиг на калций

Приблизително 57% от жените не получават дневната си доза калций, и това се отразява на обема на тяхната талия. Но според резултатите от изследване, публикувано в авторитетно издание в областта на храненето, потреблението на млечни продукти с високо съдържание на калций може да помогне за справяне с този проблем.

5. Дългият път до работата

Оказва се, че на количеството мазнини на корема може да повлияе дори времето, което е необходимо, за да стигнете до работа.

Установено било, че колкото повече време на човек му е нужно да стигне до работа, толкова по-широка е талията му.

6. Неспокоен сън

Проблемът е не колко спите, а как именно. Качеството на съня силно влияе на обменните и на възстановителните процеси.

Мария
Написана от Мария май 20, 2016 22:40
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи