7 стратегии да стопим мазнините за 6 седмици

Калина
Написана от Калина август 2, 2014 21:57

7 стратегии да стопим мазнините за 6 седмици

Нито един човек с перфектно атлетично тяло и ясно изразени плочки не се е появил на бял свят така. Това е нещо, за което се полагат усилия и както всичко хубаво е нужно време и старание за да се изгради. С тази програма от 10 стъпки ще се избавите навреме от излишните мазнини и точно на време за лятото ще блеснете с онези така мечтани от всеки 6 плочки на корема.

Вероятно вече знаете, че дори и да тренирате всеки ден няма как да се видят плочки на корема ако са покрити с мастна тъкан. И точно това е най-големият проблем на повечето момчета. Хубавото тяло се прави във фитнеса, но резултатите се виждат след като обърнете внимание на кухнята.

Стратегия 1:

Съвети за ефективно отслабванеНамалете въглехидратите на половина. Така дори и да се храните нормално, тялото ви ще е принудено да се обърне към мастните си резерви за енергия. Това си има още едно предимство. Намалявайки въглехидратите, вашето тяло ще стане по-чувствително към инсулина и по този начин ще намалее апетита, а енергията от храната ще се използва по-пълноценно. Намалете хляба на половина, намалете ориза и пастата също с около 50%. Запълнете празнотата със зеленчуци. Много е просто и също толкова засищащо. Запазете този режим за 4 дни, след което започнете да се храните нормално, защото има риск тялото ви да се стресира и да започне да трупа мазнини. Освен това можете да спрете въглехидратите вечер – не за 4 дни, а за постоянно. В този случай ще може тялото ви да гори мазнини докато спи.

Стратегия 2:

Не е нужно да прекалявате с кардио тренировките, но ги включвайте по малко за да може да се стимулира горенето на мазнини и скоростта на метаболизма. Комбинирайте кардиото с вдигане на тежести във фитнеса. Така резултатът ще е отличен. Запомнете, че ако се храните правилно и здравословно не е нужно да се съсипвате от тренировки. Две тренировки от 30 минути за седмицата са повече от достатъчни.

Стратегия 3:

Увеличете протеина. След като сте намалили въглехидратите тялото започва да търси други източници на енергия и се обръща към мускулите. Така че не се колебайте да включвате повече чисто пилешко без мазнина и повечко риба. Приемайте поне по 50 грама повече протеин на ден.

Стратегия 4:

Потърсете начини да включите разумно количество кофеин в диетата си – зелен чай, кафе и други. Кофеинът забързва метаболизма и прави складирането на мазнини по-малко ефективно.

Стратегия 5:

Избирайте по един ден всяка седмица, в който да не приемате почти никакви въглехидрати. Ако правите това всеки ден тялото ви ще се стресира, но за един ден в седмицата няма никакъв проблем.

Стратегия 6:

Яжте по много пъти на ден в малко количество. Това е доказано като много добра стратегия за засилване на метаболизма. По този начин резултатите ще дойдат по-бързо от колкото сте очаквали.

Стратегия 7:

Увеличете темпото на тренировките. След като няколко седмици сте тренирали в умерено темпо най-накрая е време за увеличаване на темпото. Можете да включите и по няколко километра ходене на ден. Всяко допълнително движение означава изгорени мазнини.

Калина
Написана от Калина август 2, 2014 21:57
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи