Тридневна военна диета

Калина
Написана от Калина август 5, 2014 00:17

Тридневна военна диета

Акценти:

  • Бързо отслабване
  • 4 килограма
  • Само 3 дни
  • Гарантиран успех

Свързани:

loading...

Ако сте решили да се отървете от няколко килограма, то пред вас има смайващ избор от възможности вариращ от хранене според типа на кръвната група, хранене с предимно месни храни, ниско въглехидратно хранене или пък ориентирано според цвета на храната. Подобно е положението и с военната диета, която всъщност няма общо с армията. Просто така се нарича. Тя води началото си от около 1985 година. Доста е популярна в Щатите и обикновено се предава от уста на уста, но напоследък интернет е поел тази роля.

Тридневната диета е изключително лесна за изпълнение. Започва се със закуска от препечена филийка с грейпфрут, за обяд се яде нещо, което съдържа протеин, но не е от животински произход (грах, леща, боб) плюс препечена филийка, а за вечеря се яде нещо протеиново (този път може и месо или риба) със зеленчуци. За десерт може съвсем малко сладолед. Специфичната комбинация и количество предполага активно горене на мазнини, а според хора, които вече са я изпитали е възможно да се смъкнат до около 4 килограма за 3 денонощия.

Ефикасна диетаСами обаче разбирате, че тридневната диета може да се прилага само за кратки периоди от време, защото е доста крайна. Това обаче не ви пречи да я прилагате през определени периоди, а през останалото време просто да се храните балансирано и пълноценно.

Смята се, че тайната на протеиновата диета се крие в приема на повече протеини във всяко хранене. Това стимулира трупането на мускулна маса и горенето на мазнини. За да постигнете по-добри резултати можете да направите кардио тренировките си по-интензивни, но все пак без да прекалявате. Според професионалисти в областта на диетологията има и странични фактори, които могат да окажат голямо влияние върху отслабването.

А ето и съвета на бившия морски тюлен Стю Смит от САЩ. Той казва, че най-добрият начин да се отървем от досадните мазнини е балансираното хранене и умерените тренировки. Той препоръчва да се храните редовно и да не пропускате хранения, а между основното хранене да включвате плодове и зеленчуци. Сред най-горещо препоръчваните продукти от него са пуешкото и пилешко месо без мазнини (заради голямото количество протеини в тях), нискомаслени млечни продукти, овесени ядки и пълнозърнести храни.

Калина
Написана от Калина август 5, 2014 00:17
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи