Водна диета – митове и правила за отслабването с вода

Мария
Написана от Мария септември 4, 2015 19:17

Водна диета – митове и правила за отслабването с вода

Акценти:

  • Храносмилане - ефективност
  • Водна диета - прием на вода
  • Митове и правила - спазване

Свързани:

loading...

Много от вас са чували, че правилният питеен режим е важен за здравословното отслабвана. И на него е основана водната диета, която бързо придоби популярност сред желаещите да отслабнат.

Въпреки митовете, тази диета не изисква употребата на неограничено количество течности или замяната на храната с вода. Нека да разберем как да отслабнем правилно с вода.

Митове за водната диета

Мит №1 – вместо храна е необходимо пиенето на вода за отслабване

В действителност същността на водната диета се заключава в това, че вие всеки ден пиете определен обем от течности, отчитайки приема на храна. Храненето при това е необходимо да е балансирано, а специални ограничения не се изискват.

Разбира се, наложително е да се откажете от полуфабрикатите и от т.нар. бързо приготвени храни, да ограничите сладкото, продуктите от брашно, както и мазните.

Мит №2 – пиенето на колко се може повече вода е лесен способ за отслабване

Това е невярно и много опасно заблуждение. Нашият организъм е необходимо да получава толкова течности, колкото може да преработи.
Да се определи ориентировъчният обем е възможно по формулата – тегло, умножено по 40. Например при тегло 65 килограма човек е необходимо да изпива по 2.6 литра вода.

Излишъкът от течности разтяга стомаха създава ненужно натоварване на бъбреците, може да доведе до повишаване на вътречерепното налягане и обостряне на заболяванията на бъбреците и на сърдечно-съдовата система.

Важно!

Водата е важна част от комплексната програма за намаляване на теглото. Пиенето ѝ е необходимо да се осъществява 30 минути преди хранене и 1,5 часа след това.

Мит №3 – за отслабване е необходимо да се пие студена вода

Много от поддръжниците на лесните начини за отслабване предпочитат да употребяват продукти и да пият вода в студен вид. Те смятат, че това ще принуди организма да разходва повече калории за преработване и отделяне чрез бъбреците на храните и напитките.

Но студената вода както и храната, може да предизвика и проблеми с храносмилането, което не способства за здравословното отслабване. Оптимално е употребата на топли течности с температура – 30-40 градуса по Целзий.

Правила за отслабване на водна диета

• За отслабване и не само, но и за поддържане на доброто здраве, е най-полезно да се пие вода в чист вид – артезианска, бутилирана, филтрирана;
• Пийте водата бавно, на малки глътки;
• Сутрин на гладно изпивайте по чаша вода, за да активирате обменните процеси и да подобрите храносмилането;
• След 30 минути закусвайте;
• Разделяйте своята дневна норма течности на равни части и изпивайте до 2 чаши вода преди всяко хранене. Това намалява апетита и не предотвратява преяждането;
• През деня водата може да се пие не по-рано от 1.5-2 часа след хранене;
• Не пийте по време на хранене. Водата, чаят, кафето разреждат стомашния сок и влошават съществено ефективността на храносмилането;
• Научете се да пиете вода, когато ви се прииска да изядете забранен продукт;

Както може да се види съблюдаването на такъв питеен режим действително е лесен способ за отслабване. Колко ще свалите зависи от вашето първоначално тегло. Съдейки по отзивите на тези, които са се придържали към водната диета, средно са успявали да свалят по 2-3 килограма за седмица.

За да отстраните хроничния дефицит на вода в организма, водна диета с такъв обем се препоръчва да се съблюдава 3-4 седмици.

Мария
Написана от Мария септември 4, 2015 19:17
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи