Южноамериканската диета оформя фигурата хармонично

Мария
Написана от Мария ноември 26, 2014 00:13

Южноамериканската диета оформя фигурата хармонично

Акценти:

  • Каква е първата особеност на традиционната американска диета?
  • Кои са най-популярните напитки в Южна Америка?
  • От какви храни се състои традиционната за Южна Америка закуска?
  • Какво се консумира като заместител на хляба в Южна Америка?

Свързани:

loading...

Традиционната южноамериканска диета се състои от три хранения на ден, а някои хора включват едно или две леки похапвания между основните хранения.

Първата особеност на традиционната южноамериканска диета е, че е доста бедна на млечни продукти. Мляко почти не се консумира с изключение на някои десерти.

По-популярни напитки са кафето и прясно изцедените плодови сокове. Консумират се плодове, зеленчуци и ядки в големи количества. Брашното от касава участва в приготвянето на много ястия.

Кафето е напитка номер едно на континента. ⅓ от всичкото кафе на света се произвежда в Бразилия. В страни като Бразилия, Колумбия, Аржентина и Еквадор кафето се пие в доста големи количества и това оказва влияние на метаболизма като го прави по-бърз от обичайното.

Обикновено закуската е лека. Състои се плодове, плодов сок, кафе, малко хляб и конфитюр, понякога и масло. Тя е по-скоро символично хранене, което подготвя хората за новия ден.

В Южна Америка най-голямото хранене за деня е обядът. За обяд обикновено се консумират по-големи количества храна – печено месо, боб, ориз, зеленчуци и други.

Вечерята се състои от същите продукти, но обикновено в по-малко количество. Понякога продължава с часове. Обикновено се поднася и десерт, но той се състои от малко пресни плодове с някое и друго резенче сирене.

В кухнята на Южна Америка не се прекалява с хляба. Обикновено се консумира повече царевица и киноа. Киноата само по себе си напоследък доби славата на най-здравословната зърнена храна.

Ако погледнете по-отблизо храненето на континента ще забележите колко огромна част от менюто на местните жители е заета от плодове и зеленчуци, а всичко останало се консумира сякаш за разнообразие и цвят.

Липсата на млечни продукти в менюто, особено на пълномаслени такива спестява голям брой калории от храната всеки ден.

Друг важен момент в южноамериканското хранене е сравнително слабата популярност на изкуствените и преработени храни в лъскави опаковки. Тези източници на празни калории са една от тайните на хубавата фигура в повечето страни на континента.

Мария
Написана от Мария ноември 26, 2014 00:13
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи