Забавни начини да добавим плодове и зеленчуци в менюто си

Калина
Написана от Калина юни 20, 2015 14:46

Забавни начини да добавим плодове и зеленчуци в менюто си

Акценти:

  • Защо е добре да ядем плодове?
  • Защо е добре да ядем зеленчуция?
  • Какви са ползите за тялото от консумацията на плодове и зеленчуци?

Свързани:

loading...

Замисляли ли сте се как да разнообразите менюто си, като добавите плодове и зеленчуци към него? Ако сте склонни да консумирате любимите си плодове и зеленчуци всеки ден, придържайте се към няколко лесни съвета, които ще ви помогнат да разнообразите храненето си. Ако целта ви е да подобрите хранителния си режим, като добавите плодове и зеленчуци към диетата си, следвайки тези съвети значително ще подобрите вкуса на обикновените задушени броколи и салати. Съвременната кухня изобилства от разнообразни начини, чрез които ще обогатите менюто си с плодове и зеленчуци и ще подобрите здравословния си хранителен режим.

Печени зеленчуци

Един от най-креативните начини да подобрите вкуса на зеленчуците е като ги изпечете. Може да приготвите сладки картофи, тиквички, жълта тиква, патладжан, моркови или домати, като ги нарежете надлъжно на тънки ивици и ги комбинирате с различни ястия. Може да добавите зехтин, доматен сос или пресни подправки като босилек и риган. Загрейте фурната до 350 градуса и печете в продължение на един час. Това е една от най-здравословните рецепти за вкусна вечеря, която може лесно да приготвите, като същевременно добавите зеленчуци към менюто си.

Парфе

Ако искате да добавите плодове към закуската си, опитайте с парфе. Добавете два или три нови плода всяка седмица. Добавете плодове към гръцко кисело мляко, семена, ядки или варено овесено брашно, за по-плътен пълнеж. Ако не обичате гръцкото кисело мляко, опитайте с кокосово мляко.

Шейкове

Има огромно разнообразие от шейкове, просто трябва да се уверите, че съставките, които използвате са здравословни. Добавете към кисело или бадемово мляко половин банан и малко лед. Резултатът ще е вкусна и здравословна напитка.

Сандвич

Опитвали ли сте се някога да замените месото и сиренето в сандвича с вкусни и здравословни зеленчуци? Може да си приготвите вегетариански сандвич от сладки картофени кръгчета, гарнирани с моркови, домати, зехтин и семена от чиа. Може да добавите пресни домати и краставици към пълнозърнестия хляб. Ако сте по-креативни добавете папая и плодове към сандвичите.

Пържени зеленчуци

Пригответе си вкусно ястие с ориз и различни зеленчуци, като добавите някои сосове с ниско съдържание на натрий. Може да добавите лук и чесън към пържените броколи или тиквички. Може да нарежете червени чушки, патладжани, нарязано зеле или моркови. Ако предпочитате да се храните здравословно заменете белия ориз с кафяв или киноа.

Сокове

Соковете са идеално средство, чрез което ще добавите плодове и зеленчуци към диетата си. Освен, че са вкусни, те са с високо съдържание на витамини и минерали, от които телата ни се нуждаят, освен това се обработват лесно от организма и подобряват състоянието на кожата. Внимавайте да не прекалявате с количеството на плодовете, защото могат да увеличат гликемичния индекс. Добавете плодове като лимони и зелени ябълки.

Пюрета

Пюретата, направени от зеленчуци може да не изглеждат вкусни, но всъщност са, изпробвайте пюрета от авокадо, домати, тиквички и моркови, може да добавите целина и пълнозърнест хляб. Може да използвате подправки и билки за да подобрите аромата и да добавите малко кисело мляко, за да получите по-гладка текстура на пюрето.

Калина
Написана от Калина юни 20, 2015 14:46
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи