Защо фитнесът предизвиква акне

Мария
Написана от Мария януари 10, 2018 12:31

Защо фитнесът предизвиква акне

Акценти:

  • Качество - удобство
  • Възпаление - огнища
  • Закономерност - пъпки

Свързани:

Да съхраним здравето и красотата на лицето и тялото е много трудно без добро физическо натоварване.

Редовните спортни занятия ни правят активни и енергични, помагат ни да победим стреса и депресията.

И просто се превръщат в източник на отлично настроение.

Но също така са фактор за развитие на акне.

Но с едва важна уговорка – при неспазване на правилата на безопасност!

Как да спортуваме, за да не страда кожата, а тялото да придобие по-съвършени форми?

Типичните грешки при тренировка можете да поправите с настоящата статия.

1. Некачествена екипировка

Красивият екип не е задължителен за хора, които спортуват.

Но е много желателна, ако трябва да поддържаме мотивация и да превърнем спорта от нещо случайно в навик.

За много хора, които искат да отслабнат покупката на модерен екип сам по себе си е отлична мотивация.

А от гледна точка на здравето, най-важното е не красотата, а удобството и качеството.

Ако спортувате в спортен екип от тъкани с примес на синтетика или от текстури, които трудно пропускат въздух и не попиват пот, акнето на гърба и гърдите трудно се превръща в реален проблем.

За фитнес е по-добре да си купим съвременен екип, който пропуска въздух и мигновено изсъхва.

Отлично е, ако е с антибактериална подплата, която възпрепятства размножаването на бактерии.

2. Не почиствате лицето преди тренировка

Да спортуваме гримирани – е лоша идея.

Декоративна козметика, при смесване с пот и естествени замърсители обикновено запушва порите и спомага за образуване на бръчки и поява на нови огнища на възпаление.

Обикновеният овлажняващ крем също е противопоказен.

За да не избие акне по кожата след няколко тренировки, не използвайте козметика, докато тренирате.

Това се отнася за всички козметични средства.

А ако сте дошли във фитнеса веднага след работа, задължително да се свали грима с мицеларна вода или с козметично мляко.

А ако след тренировка можете да си вземете контрастен душ и да нанесете овлажняващо средство или серум, кожата ще ви благодари.

3. Постоянно търкате кожата с хавлия

Интензивното физическо натоварване работи с пълна сила, активира процеси на терморегулация, пропуска пот.

Постоянно премахвайки го с хавлия, рискувате да предизвикате раздразнение, да направите кожата по-уязвима на замърсявания и на бактериална флора.

А ако използвате една хавлия за тяло и лице, новите пъпки са почти закономерност.

За да избегнете неприятната перспектива, освен хавлия си вземете във фитнеса матиращи салфетки за лице, те добре поемат пот и отлично освежават.

И не е нужно да търкаме кожата, достатъчно е да направим попивателни движения.

4. Често докосвате с ръцете към лицето

По време на тренировки ръцете постоянно работят.

С тях се държим на подръчни тренажори, опираме се в стената или в пода, вдигаме свободни тежести и правим множество други полезни неща.

Разбира се, ръцете в такива моменти изобщо не са чисти – по тях се събират бактерии.

Ако се докосваме в лицето по време на тренировка, те се пренасят на кожата, оттам и нови огнища на заболяване.

Старайте се да държите ръцете по-далеч от лицето.

Помнете, че в този момент те са врагове на кожата.

5. Не си хващате косата преди посещение на фитнес

Дори и днес да сте се потрудили за слава и да сте си направили страхотна прическа, преди тренировка е най-добре да се разделим с нея.

Защо фитнесът предизвиква акне
Оценете публикацията

Мария
Написана от Мария януари 10, 2018 12:31
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

TeMax София открива врати
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи