6 вредни навика, от които гърдите увисват
Полезно

Желаете да имате възможно най-дълго красиво и същевременно привлекателно деколте?

Тогава проверете, не правите ли следните няколко грешки?

1. Сгрешили сте с избора на сутиен

Ако носите сутиен с неподходящ размер, то вие сте в зоната на риска – бюстът ви най-вероятно ще загуба формата си преждевременно.

Помнете, че гърдите не съдържат мускулна тъкан и следователно се нуждаят от поддръжка, за да бъдат в тонус. Особено това се отнася за жените, които спортуват редовно. В такъв случай те трябва много внимателно да избират спортен сутиен.

Освен това с течение на времето колагеновите влакна са предразположени към отслабване. И само, когато те имат добра поддръжка, която им осигурява правилно избраният сутиен, бюстът запазва своята форма, а не се превръща в „уши на кокер шпаньол“.

2. Не пиете достатъчно вода

Задължително спазвайте режима за прием на течности. Това означава 2-3 литра чиста негазирана вода в денонощие. Водата и количеството, което пиете през деня, оказва огромно влияние върху еластичността на кожата и я прави по-мека и поддържа вашите гърди в отлична форма.

3. Не предпазвате зоната на деколтето от слънце

В никакъв случай не се печете на слънце без горнището на банския. И когато ходите на градския басейн не забравяйте да използвате крем със слънцезащитен фактор и е желателно да е най-високият – 50-ти.

Но кремът е необходимо да се нанася не само на плажа, но и в града – пагубното влияние на ултравиолетовите лъчи в града никога не е било отменяно – те предизвикват преждевременно стареене на кожата и по този начин загуба на формата на гърдите.

4. Пушите

Многобройни изследвания показват, че тютюнопушенето води до отслабване на колагеновите влакна и следователно води до загуба на еластичността на гърдите. Ако желаете колкото е възможно по-дълго да се хвалите със сексапилно деколте, забравете за цигарите и за всякакви други тютюневи изделия.

5. Постоянно отслабвате и връщате свалените килограми обратно

Смятате себе си за специалист по диетология и правите експерименти със себе си? Но бедата е в това, че понякога си казвате до тук и качвате отново свалените килограми.

Тогава можете да се простите с еластичните и красиви гърди. Значителните колебания в теглото са вредни за фигурата и за съжаление увеличават вероятността гърдите ви да провиснат.

6. Не укрепвате гърдите си с физически натоварвания

Въпреки че гърдите не съдържат мускулна тъкан, такава е разположена зад млечните жлези и натоварвайки мускулите вие укрепвате и приповдигате и самият бюст. Затова е важно да спортувате редовно.

В допълнение следва да упоменем, че упражненията за гърди нямат да ги направят по-големи. Но те ще помогнат за увеличаване на мускулната маса, които се намират зад млечните жлези.

Възможно е и, дори да помогнат за приповдигане на гръдната стена, което пък да направи бюстът ви визуално малко по-голям. Но все пак никога с упражнения не е възможно увеличаване на гърдите.

Защо се получава така?

Нека да разберем. Физическите упражнения спомагат за тонизиране и увеличаване на обема на мускулите, а гърдите – това са млечните жлези и мазнини. На тях не им оказват влияние никакви физически натоварвания.

Но зад самите гърди, както посочихме на няколко пъти вече, има мускулен корсет и ако правите упражнения за него, той ще се повдигне и заедно с него и целият ви бюст.

Помогни на приятел да бъде здрав!

4.47 108

Malchugani.com banner

Подобни статии

Завършил Пловдивския университет "Паисий Хилендарски". Специализиран по отношение на травмотологията и с интереси в областта на сексуалното здраве. Активно заинтересуван от травми предизвикани при професионалните спортове. Главен редактор на Lechenie.bg