5 килограма по-малко със 7 прости промени в диетата
Диети и Отслабване

Винаги е трудно да се направи първата крачка към отслабването. Ние ви предлагаме няколко правила, прилагането на които е много просто и е едно много добро начало в промяната на начина на живот. Ако ги спазвате можете да отслабнете около 4-5 килограма и то без драстични промени в храненето.

1. Заменете газираните напитки и соковете от магазина с прясно изцедени плодови сокове. Можете да пиете прясно изцеден плодов сок с всяко хранене през деня, а още по-добре е ако вместо сок изядете цял плод. Целите плодове съдържат фибри, които забавят процесите на храносмилане и така ще огладнявате по-бавно.

Свали 5 кг2. Заменете маргарина и маслото с растителни масла като зехтин. Маргаринът е считан за особено опасен. Свързва се с редица здравословни проблеми сред които трупане на наднормено тегло, рак и сърдечно съдови заболявания. Той се прави от трансмазнини, които имат свойството много лесно да се трупат в организма.

3. Заменете чипса и пържените картофи с печени и варени картофи. Ще видите, че изобщо няма да ви липсват калоричните храни. Печените картофи могат да бъдат невероятно вкусни ако ги подправите с ароматни билки, а варените картофи са чудесна добавка когато ядете вкусни морски храни. Бихте могли също така да овкусите намачканите варени картофи с пресен лук. Всичко това е много по-вкусно и полезно от пържените картофи.

4. Заменете белия хляб от рафинирано брашно с пълнозърнест хляб. Той има същата калоричност, но е многократно по-полезен и засищащ и ще ви държи във форма с часове след като сте се хранили.

5. Предпочитайте смесените салати с различни зеленчуци пред тези, които съдържат само един вид зеленчук. Например салата, в която има домати, краставици и други зеленчуци е много по-полезна от тази, която съдържа само маруля. Освен това смесените салати ще ви заситят няколко пъти по-добре от тези с един вид зеленчук.

6. Пилешкото месо е много полезно, но все по-често ни заливат реклами с пържено пиле, пържени крилца или бутчета. Забравете за тях. Заложете на пилето когато е варено (например пилешка супа) или печено. Не забравяйте да свалите кожата на пилето. Премахвайте я след печене и преди ядене. Това ще ви спести много ненужни калории.

7. Сигурно постоянно слушате колко е полезна рибата. Но запомнете - печена, а не пържена. Пържената риба е вредна и висококалорична. Тя съдържа толкова много калории, че се губи смисълът от всичките ви усилия да се храните здравословно.

Ако направите тези и някои други малки промени в начина си на живот, вие можете да видите много добри резултати.

Помогни на приятел да бъде здрав!

4.48 60

Malchugani.com banner

Подобни статии

Завършил Пловдивския университет "Паисий Хилендарски". Специализиран по отношение на травмотологията и с интереси в областта на сексуалното здраве. Активно заинтересуван от травми предизвикани при професионалните спортове. Главен редактор на Lechenie.bg

Предишна публикация
Гастроентерит
Следваща публикация