15 сутрешни навика, които помагат за отслабване

Мария
Написана от Мария януари 10, 2016 15:36

15 сутрешни навика, които помагат за отслабване

Акценти:

  • Канела - добавяне
  • Калориен прием - смях
  • Тренировки - на гладно

Свързани:

loading...

Ако сте от хората, които изобщо не могат да отслабнат, то това означава, че е необходимо да промените навиците си. Още от сутринта може да замените част от обичайните неща, които правите с такива, които способстват за понижаване на телесното тегло. Тогава вие постепенно ще успеете без особени усилия да свалите излишното и най-важното да не натрупате килограми отново.

1. Не пропускайте закуска

Изключително клиширано, но много важно правило, което ако не спазвате, със сигурност преяждате през деня. Хапвайте нещо, кафето не е храна, макар и не много в първите няколко часа след ставане.

2. Не губете времето си сутрин за приготвяне на закуска

Залейте овесените ядки с вряла вода още от вечерта. Добавете ядки, плодове и канела, и ще получите много по-вкусно и полезно ястие, отколкото ако купите нещо от автомата на гарата.

3. Добавете източник на белтъци

Сладките и надути кифли е възможно да изглеждат привлекателно, но това далеч не е най-добрият вариант за закуска – както впрочем обядът или вечерята. Яжте балансирани храни, например сандвич от пълнозърнест хляб със сьомга.

4. Пийте зелен чай

Благодарение на съдържащите се в него катехини, чаят ускорява метаболизма и способства за изгарянето на мазнините.

5. Закусвайте седнали

Каквато и суматоха да настава сутрин, оставете си 10 минути да хапнете на спокойствие. Като стоите на масата се съсредоточете върху храната – така и удоволствието и засищането ще бъде по-голямо.

6. Събуждайте се по-рано

Статистиката показва, че който става рано е по-строен и по-щастлив. Само това може да ви стимулира да смените времето си на ставане и лягате, превръщайки се в чучулига.

 7. Напомняйте си за целта

Инсталирайте си на смартфона приложение, което ще ви напомня за вашата норма калории. Или залепете листче с числото на видно място. Това ще ви помогне през деня да предпочитате полезните храни.

8. Теглете се редовно

Това ще ви напомни за необходимостта да се храните правилно. Така никога няма да станете една от тези, които „внезапно“ се качили 15 килограма.

9. Вдигнете щорите или дръпнете завесите

Веднага щом станете от леглото, пуснете светлина в стаята. Слънчевите лъчи помагат за нормализиране на естествените биологични ритми на тялото, което пък допринася за ускоряване на обмяната на веществата. Така ще се чувствате по-добре и ще ядете по-малко.

10.Изпивайте по чаша вода

Живителната течност и освежава, и ускорява метаболизма, и повишава работоспособността. Създайте си навик да пиете повече вода.

11. Медитирайте – започнете утрото с медитация

Концентрирайте се върху дишането и върху приятните размисли, а най-добре е изобщо да преустановите вътрешния диалог. Понижаването на нивата на стреса спомага за избягване натрупването на мазнини. А позитивната настройка ще замени нуждата от захарни изделия.

12. Тренирайте на гладно

Докато сте гладни, се разходват именно запасите от мазнини.

13. Обличайте се преди закуска

забравете за пижамата и халатът по време на първото хранене за деня. Слагайте си красиви и елегантни дрехи, дори и ако в този ден няма да ходите на работа. Това ще ви помогне да се почувствате по-привлекателни и красиви и ще ви спаси от преяждане.

14. Погледайте нещо весело

Отдавна е известно, че 10 минути смях заменят чаша сметана, но не увеличават калорийния прием.

15. Добавете канела

Тази подправка помага за контролиране на апетита.

Мария
Написана от Мария януари 10, 2016 15:36
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи