6 причини да промените начина си на хранене

Калина
Написана от Калина декември 9, 2014 15:27

6 причини да промените начина си на хранене

Акценти:

  • Как да разберем, че е време да сменим хранителния си режим?
  • Защо пазя диета, а не отслабвам?
  • Кой хранителе план е най-добър?

Свързани:

loading...

За да постигнем здравословна, балансирана диета, е добре да се вслушваме в сигналите, които тялото ни дава. Ако се чувстваме уморени, тревожни и депресирани, може причината е в това, с което се храните?

Отслабването е строго индивидуално, а дори може да бъде и приятно. Ето няколко начина, с които да промените начина си на хранене и да постигнете добра форма и оптимално тегло.

1. Имате нулева енергия

Не е правилно диетата, която спазвате, да ви изцежда и последната капчица енергия. Стефани Мидълбърг, диетоложка от Ню Йорк казва, че диетата има за цел да ви накара да се чувствате точно по обратния начин – енергизирани, здрави и заредени със сили.

2. Проблеми с храносмилането

„Ако имате храносмилателни проблеми, запек или редки изпражнения, вероятно ви липсват някои ключови хранителни вещества.“ – казва Мидълбърг.

А може би храната, която вашата диета съдържа, не е подходяща за вашия организъм. Доверете ни се – загубата на тегло не е нужно непременно да бъде гадна, трудна, измъчваща и оставяща ви на предела на вашите сили.

В някои случаи това може да отключи различни заболявания.

3. Изпитвате тревога и депресия

„Всяка успешна диета трябва да ви накара да се чувствате готови, заредени, щастливи и пълни с енергия, а не да ви кара да сте стресирани и разтревожени.“ – споменава диетоложката Мидълбърг.

Ако се чувствате поставени под непрекъснат стрес, идващ от вашия хранителен режим, най-добре ще направите да промените диетата си, правейки я по-удобна за вас и пасваща на организма ви.

4. Гладувате по цял ден

Да бъдете леко гладни е нормално, ако сте яли по-малко, отколкото сте свикнали. Но ако вашият апетит е извън контрол през цялото време, значи диетата ви не е подходяща и се оказва твърде рестриктивна за вас.

Не чакайте, помогнете на себе си и здравето си, като промените този явно неработещ хранителен режим !

5. Нямате търпение диетата ви да свърши

Много лош знак е, ако правите тренировката си и приготвяте храната си насила, нямайки търпение тази диета да свърши, броейки всяка оставаща секунда до края на това „безкрайно“ мъчение.

„Краткосрочните диети от типа на „10 килограма за 6 седмици“ са още от самото начало обречени на провал, защото веднага след достигане на резултата ще си върнете теглото отново. Отслабването е процес, който изисква търпение, за да промените своите хранителни навици, а не просто да броите колко калории сте изгорили“ – добави Мидълбърг.

6. Вие просто не губите тегло

Вярно е, не всеки отслабва и качва по начина, по който някой друг, все пак това е процес, който е много индивидуален, но ако все пак сте на определен хранителен режим 3-4 седмици, а не сте отслабнали и грам, най-доброто, което можете да направите е да промените своя хранителен план.

„Отслабването не опира просто до колко калории приемам и колко изгарям“ – казва Мидълбръг. „То също зависи и от това откъде и по какъв начин идват калориите, с които го захранвате, какво е качеството на храната, която приемате, и разбира се, времето, което отделяте“.

Калина
Написана от Калина декември 9, 2014 15:27
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи