Хранете се правилно, за да изглеждате прекрасно и да доживеете до дълбоки старини

Мария
Написана от Мария ноември 26, 2014 00:39

Хранете се правилно, за да изглеждате прекрасно и да доживеете до дълбоки старини

Акценти:

  • Кои храни трябва да изключим завинаги от менюто си, ако искаме да сме здрави и да доживеем дълбоки старини?
  • Какво количество плодове и зеленчуци е желателно да консумираме дневно?
  • Как да избегнем лошият навик да консумирам за обяд на работа вредни и нездравословни храни?
  • Желателно ли е да пием кафе, ако искаме да сме здрави?

Свързани:

loading...

Забравете за разбиващите диети - казва диетолога на звездите Зоуи Бингли Пюлин. Това от което наистина имате нужда е добре замислен и здравословен дългосрочен план.

“Човешкото тяло обича последователността. То има нужда от редовни, но малки порции храна, в противен случай преминава на режим гладуване” – обяснява тя.

Когато намалите драстично приема на калории вашият метаболизъм се забавя значително, за да компенсира загубата и когато в един момент започнете да се храните нормално, дори и да не прекалявате с храната, тялото вече не може да изгори тези калории и започва да трупа мазнини.”

“Диетите са загуба на време, а да не споменаваме колко стресиращо се отразяват върху вашето тяло те” – казва Зоуи Бингли Пюлин. Тя съветва категорично да забравим за мерките и килограмите и да се концентрираме върху това как се чувстваме.

“Това което е важно за мен като диетолог – казва тя – е да се чувствам добре и тялото ми да ми осигурява стабилни нива на енергия през целия ден. Също така за мен е от значение да чувствам лекота в стомаха, да имам добро храносмилане, да се справям леко със стреса и да имам добър нощен сън. И всичко това зависи от храната, която ядем.”

“Най-общо казано трябва да забравим за преработените, рафинирани и изкуствени храни. Добре е да се фокусираме върху здравословните натурални продукти, както и върху сезонните храни. Те са много важни за здравето на човека.

Важно е всеки ден да поемаме поне две порции свежи плодове и поне пет порции зеленчуци. Птичето месо и месото без тлъстини са много важни” – казва известната диетоложка.

Тя допълва, че всички ние се нуждаем от много пресни билки и подправки, както и от много вода. Това – казва тя – е основата на здравословната диета, от която всички ние се нуждаем.

“Слушайте вашето тяло” – казва Бингли Пюлин. “То много добре знае от какво има нужда и кога”. “Много е важно да поддържате хранителен дневник, защото така ще знаете точно кога и какви сте яли и ще се научите съвсем точно да разпознавате кога сте наистина гладни и кога искате да ядете от скука например”.

“Аз вярвам в честите здравословни похапвания, но не рядко много хора ядат просто защото са отегчени, а също и когато са имали просто лош ден.”

Тя съветва да избягваме вредния навик да ядем изкуствени и калорични храни следобед на работа и препоръчва вместо това да си носим ядки, плодове, кисело мляко, сушени плодове и други лакомства, които са и здравословни.

“Пийте често вода. Най-добре е винаги да имате под ръка кана с прясна вода. Пийте редовно билкови чайове. Не забравяйте да ядете често по малко супа. Пийте по чаша хубаво кафе на ден, но нека е за удоволствие, а не защото не можете без него. Не е задължително кафето да е първото нещо, което ще пиете за деня.”

Мария
Написана от Мария ноември 26, 2014 00:39
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи