Как да се храним навън, когато сме на диета?

Калина
Написана от Калина юли 8, 2015 15:46

Как да се храним навън, когато сме на диета?

Акценти:

  • Как да се храним навън, ако сме на диета?
  • Кои са здравословните храни?
  • Какво да ядем, за да горим калории?

Свързани:

loading...

Ако сте на диета и ви предстой излизане с приятели, не правете компромис и не нарушавайте режима си.

Използвайте няколко лесни съвета, които ще ви насочат към заведения и ресторанти, които може да посетите, без да нарушите диетата си.

Изберете предварително ресторанта

Ако това не притеснява приятелите ви, изберете предварително ресторанта и проверете менюто онлайн. Не правете прибързани решения или компромис да се храните в непознат ресторант. Изберете място с обширни салатени барове.

Помислете предварително какво ще ядете

Докато проучвате ресторантите, помислете с какво ще вечеряте. Изберете поне три здравословни варианта и ги подчертайте, по този начин ще избегнете отклонения към нездравословни храни, когато посетите заведението.

Поръчайте първи

За да не загубите желание да спазвате здравословен режим, докато слушате какво си избират приятелите ви, си поръчайте първи. В този случай не само ще запазите решителността си, но и ще дадете тон на останалите хора на масата, да си поръчат нещо здравословно.

Избягвайте висококалоричните продукти

В повечето ресторанти, към топлите напитки се предлагат бисквити или други сладки изкушения, освен ако не се пълнозърнести бисквити не ги яжте, вместо това изпийте чаша вода, тя ще ви накара да се почувствате заситени.

Обърнете внимание на името на ястието

Трябва да знаете, че в повечето ресторанти, лесно може да определите кои храни са висококалорични и да ги избегнете. Термините, очукан, сос, панирано, кремаво, задушени, хрупкави, а ла крема, бита, пълнени, коричка, остъклена, лепкава, лигав и сирене са индикации за храни с допълнителни калории. Положителните термини са печени на скара, подправени, на пара и задушени, те са здравословен избор и могат спокойно да се консумират.

Вземете си за вкъщи

Порциите в повечето ресторанти са в много големи количества, ако сте се нахранили, не е нужно да преяждате. Помолете сервитьорката да ви приготви останалото за вкъщи.

Поръчайте си супа или салата

Преди да преминете към основното ядене си поръчайте супа, салата или чаша вода, по-този начин ще консумирате по-малко количество калории по-късно. След зеленчуковата супа, шансовете да прекалите с калориите силно намаляват.

Контролирайте порциите

Изберете си по-малки порции, дори храната да е здравословна, прекомерното и количество, ще се отрази на талията Ви. В случаи, че чинията ви е пълна догоре, просто се ограничавайте и мислете за резултатите, които искате да постигнете.

Десерт

Десертите със сметана и шоколад винаги са висококалорични, затова изберете плодовите варианти. Възползвайте се ако менюто съдържа: плодово кисело мляко, плодов пай, плодова торта или салата от пресни плодове. За да намалите калориите, разделете сладкото изкушение с приятел или изберете малка порция.

За да избегнете приема на огромно количество калории, следвайте тези съвети. В случай, че все пак не можете да се сдържите поръчайте си по-малка порция. Трябва да сте сигурни, че лишаването от любимите ви храни ще допринесе за положителен ефект върху тялото.

Уверете се, че избирате най-здравословния вариант, разбира се когато се храните навън изборът на подходяща храна става много по-труден. За да не натоварвате тялото си с допълнително калории, след като се нахраните, изчакайте пет минути, преди да решите дали искате нещо допълнително.

 

Калина
Написана от Калина юли 8, 2015 15:46
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи