Най-доброто време за секс, сън и тренировки

Мария
Написана от Мария октомври 11, 2016 07:05

Най-доброто време за секс, сън и тренировки

Ако не ви се получава да се отървете от наднормено тегло, да работите продуктивно или да направите своя живот по-вълнуващ, проблемът може да не е в това, че не се стараете, правите неправилните упражнения или сте лош любовник.

По-скоро го правите в неподходящото време.
Идеята, че времето за изпълнение на определени действия, е важно, дошла на ум на клиничния психолог Майкъл Бреус, когато негова пациентка се оплаквала от постоянна умора.

Психологът я помолил да опише ситуацията, и тя казала, че няма проблеми с безсънието, и може да спи дълго, но просто заспива в неправилното време.

Бреус, който се специализира в сънни разстройства, посъветвал жената да коригира работния ѝ график, за да може да идва и си отива от работа 2 часа по-късно.

След няколко седмици не само се отървала от проблемите със съня, но и започнала да работи по-продуктивно, отношенията ѝ със семейството се подобрили. И Бреус се замислил къде може да приложи този подход.

Оказало се, че навсякъде – в определени моменти организмът изгаря повече калории или образува повече естроген. Така че защо да не използваме научните знания в ежедневието?

В своя книга психологът разглежда 75 вида активности – от пиене на кафе до спорт, и препоръчва най-подходящото време за тези занимания.

Вътрешните ритми са различни при всички, затова в зависимост от сънните потребности и личните особености могат да се различат 4 хронотипа:

1. Делфин – рационален, нервен, с малко сън;
2. Лъв – по-добре работи сутрин, подвижен, оптимистичен, средна продължителност на съня;
3. Мечка – обича веселбите, открит, трябва му много сън;
4. Вълк – по-добре работи вечер, творец, екстраверт, средна продължителност на съня;

Най-доброто време за заспиване

Правилото за 8-те часа е заблуда. Повечето хора се чувстват прекрасно след 7 часа сън, а на делфините са им достатъчни и 6. Много по-важна е не продължителността, а последователността и редовността.

С наближаването на вечерта трябва да се настроите за сън и да се подготвите – да изключите всички екрани, да разтоварите главата, и да се отпуснете.

На отдих трябва да се посвети минимум час, преди да тръгнете към леглото. И леглото трябва да се използва само за сън и секс. Тогава вашият мозък ще го свързва със сън, и няма да имате проблеми със заспиването.

Делфин – 23:30;
Лъв – 22:00;
Мечка – 23:00;
Вълк – 00:00;

Най-доброто време за тренировки

Зависи от вашите цели – искате да свалите килограми, да получите удоволствие от бягане, да участвате в състезание или да се отървете от пешеходните мисли?

Така, бягането преди закуска или вечеря помага за преобразуването на мазнините в енергия, защото не сте успели все още да се нахраните с въглехидрати.

Отново целта ви може да се определи от хронотипа. Например, делфините е добре да бягат сутрин – ранното бягане ще им помогне да се успокоят и настроят за добър ден.

• Делфин – 7:30;
• Лъв – 17:30;
• Мечка – 7:30 или 12:00;
• Вълк – 18:00;

Най-доброто време за секс

70% от хората правят секс тогава, когато им изглежда удобно – през нощта в леглото преди лягане. Но сексът ще бъде по-качествен, ако го правите тогава, когато нивата на хормоните са най-подходящи.

И тъй като сексът е форма на общуване, трябва да го практикувате когато и партньорът е готов да ви отговаря и да ви слуша.

• Делфин – 20:00;
• Лъв от 6:00 до 7:00;
• Мечка – 7 или 21 часа;
• Вълк – 10 или 22:30;

Мария
Написана от Мария октомври 11, 2016 07:05
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи