Няколко от най-добрите начини за мерене на телесните мазнини

Калина
Написана от Калина септември 22, 2015 17:19

Няколко от най-добрите начини за мерене на телесните мазнини

Акценти:

  • Как да разберем колко мазнини има в тялото ни?
  • Какъв е индексът на телесните ни мазнини?
  • Как да измерим количеството мазнини в тялото си?

Свързани:

loading...

Да, разбира се, кантарът ви казва колко тежите, но цифрата не винаги може да ви даде цялостната картина на това, което се случва. Един дори и слаб човек все пак може да има нездравословно количество мазнини в тялото си. По същия начин един атлет с нисък индекс на телесни мазнини може да тежи повече отколкото традиционните таблици за отношението ръст-тегло посочват като здравословно. Ето и няколко начина, които ще ви помогнат да определите нивото на телесните си мазнини.

BMI – какво е това? Това е математически алгоритъм, които наглася теглото ви спрямо ръста ви. Числото, което се получава, ви носи информация дали сте в групата на слабите, дали теглото ви е нормално, над нормалното или отивате към затлъстяване.

Работи ли? Е, понякога. Изследване, проведено през 2012 година доказва, че хора, определени посредством този метод като нормални, имат процент на телесни мазнини, отговарящ на групата на затлъстелите. Така че този метод може да пропусне хора, които са телесно слаби, но с висок процент мазнини. И нещо друго, ако сте мускулести и атлетични, то по принцип ще тежите повече, тъй като мускулите са по-плътни от мазнините. Това може да ви даде резултат като за човек с наднормено тегло.

Какво да направите? Дори и да ползвате този метод за определяне към коя група спадате, интерпретирайте резултатите внимателно и предпазливо.

Обиколката на ханша – за повечето жени идеалната обиколка е по-малка от 60 сантиметра, а при мъжете – по-малка от 70.

Работи ли? Да, според доста организации и асоциации това е верен и лесен начин да определите дали имате натрупване на мазнини в абдоминалната област. Това ви поставя пред риск от диабет, сърдечен удар или друго сърдечно заболяване.

Какво да направите? Поставете метъра около кръста си, точно над бедрата. Трябва да е пристегнат, но не много здраво. Издишайте и премерете.

Разстояние между бедрата – феновете на този метод твърдят, че ако застанете прави и стиснете краката си един към друг, в случай, че видите пролука между бедрата си, то вие сте слаби.

Върши ли работа? Не. Всичко това е основано на костната ви структура и мускулатура на краката, а не на това дали сте дебел или слаб.

Какво да направите? Няма причина да стоите пред огледалото и да се взирате от различни пози и ъгли дали случайно няма да забележите пролука между бедрата си.

Предизвикателството на пъпа

Какво е това? Завийте едната си ръка зад гърба. Ако можете да пипнете пъпа си, то това значи, че сте слаби.

Работи ли? Изобщо не! Всичко тук опира просто до това колко гъвкави са ръцете ви. И просто за справка, много слаби жени не могат да преминат това „изпитание“.

Биоелектрически анализ на съпротивлението

Какво е това? Това е нов термин за начина на действие на машина, която изпраща електрически импулс през тялото, който се връща обратно в уреда. Въз основа на това машината изчислява процента на мазнини спрямо мускулната тъкан в тялото ви.

Работи ли? Горе-долу. Лабораториите и клиниките, които се занимават с отслабване използват огромни машини, за да определят съдържанието на различни тъкани в тялото. Тези измервания са точни и верни. Тази технология е налична и за устройства с приложение в дома. Проблемът е, че последната е изключително неточна.

Калина
Написана от Калина септември 22, 2015 17:19
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи