Последствия от шведската маса – как да свалим натрупаните на морето килограми

Мария
Написана от Мария август 25, 2016 18:14

Последствия от шведската маса – как да свалим натрупаните на морето килограми

Как с настъпването на есента да свалим излишните килограми и да се върнем към здравословно хранене?

Връщайки се от летен отдих, се налага не само да привикваме отново към обичайния работен режим, но и да отслабваме.
По курортите много от нас си позволяват да се отпуснат и забравят за здравословното хранене.

Още повече, каква почивка ще е това без порция наденица или зеленчуци на грил? С наближаването на есента излишните „горещи“ килограми се отлагат по фигурата, карайки ни със съжаление да си спомняме за сладкия сладолед на плажа.

Повече пийте и се усмихвайте

Рецептата за стройност през есента, както и във всяко време на годината, е проста – здравословно хранене и активен начин на живот.

Първо, трябва веднага след отпуската да възстановим питейния режим, тъй като течностите забързват метаболизма. Както знаем, на ден трябва да изпиваме до 2 литра течности, като приключваме с тях към 17 часа, за да не натоварваме бъбреците.

Сега през лятото може да си позволим и до по-късно, тъй като към 5 следобед слънцето е в силата си. Второ – трябва да се хапват повече храни източници на растителни влакна, тоест зеленчуци и каши от пълнозърнести храни.

Последното, което трябва да направите, след връщането от лятното пътешествие е да започнете с по-интензивните натоварвания и да съблюдавате разтоварващите дни.

Също са препоръчителни и няколко посещения в козметичен салон, които могат да помогнат за връщането на предишните форми. В козметичните и СПА-комплекси може да се запишете на електропроцедури, сред които биостимулация – пасивна гимнастика и прессотерапия – лимфодренажен масаж.

Лекарите съветват да се свалят по 2-4 килограма месечно, като с тях ще си „замине“ и излишната течност от организма. За свалянето на килограми ще помогне и увиването с фолио, макар че изследванията показват, че не е ефективно.

Все пак някои смятат, че им е помогнало за отслабване. Преди него обаче задължително трябва да се направи почистване на кожата със сол.

Съчетанието на електропроцедури с ексфолиация ще помогне за бързо сваляне на килограмите. Защото най-често летните килограми са задържани течности.

Количеството процедури зависи от това какъв е организма на човека, колко наденички, кебапчета и кюфтета е изял през отпуската. Най-важното е да се действа бавно.

Следва да се отбележи, че най-важната точка на отслабването след „сладкия“ отпуск – това е настройката на човек.

След като се върнете от лятната почивка се постарайте да не съжалявате за излишните килограми, а да оставите самите приятните спомени за плажа и шумната компания. Тъй като доброто настроение и оптимизмът помагат по пътя към идеалната фигура.

Спасителни храни

Тези храни не влияят на увеличаването на теглото, и могат да се ядат без ограничения

Белтъчни храни – подходящи са само тези, в които мазнините са малко.

1. Постно месо и всички продукти от него – забранени са колбаси, кебапчета и кюфтета, тъй като в тях има много скрити мазнини и въглехидрати под формата на добавки.
2. Извара и сирена на основата на извара – по-добре без мазнини.
3. Яйца – без значение вида;

Храни без мазнини и въглехидрати

1. Много зеленчуци – домати, краставици, всякакъв вид зеле, патладжани, тиквички.
Забранени са обаче тиквата, морковите и картофите, тъй като в тях има въглехидрати, които се усвояват много бързо.

Мария
Написана от Мария август 25, 2016 18:14
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи