Защо постоянната ангажираност е новата форма на мързела

Мария
Написана от Мария октомври 27, 2015 04:13

Защо постоянната ангажираност е новата форма на мързела

Според експерти по управление на времето хората сякаш са прекалено обсебени от времето и неговото разпределение, дотолкова, че се опитват да прикрият с това своя мързел.

Въпреки разпространеното мнение, времето не е ограничител. Пречка по пътя към успеха, сте самите вие.
Управлението на времето и концентрацията са важни, но те задължително трябва да влияят на придвижването към целта.

Факторите, ограничаващи тази степен на влияние, невинаги са очевидни за вас или когото и да било другиго.

Да смятате, че сте победили времето, е разпространена грешка. Постоянната ангажираност – това е истинско напускане на битката. И, което е още по-лошо, ние често я бъркаме с успеха.

Можете цял ден да пишете имейли, решавайки една или друга задача, и да бъдете крайно заети. Но това е неправилен подход.

Тъй като можете да проведете лична среща и да разрешите окончателно проблема и то за не повече от 10 минути. В първия случай вие просто си губите времето, а във втория влияете. Натоварвате се с безсмислена работа, което всъщност се равнява на мързелуване.

Откровено казано, работата не би трябвало да води до умора и стрес. Да влияете – означава реално да оценявате възможностите, критериите и времето.

Опитайте да преосмислите своя подход, въпреки че по целия свят твърдят, че колкото повече, толкова по-добре. За какво да вършите много работа в кратки срокове, ако не я изпълнявате качествено?

Клиентите няма да приемат оправданието, че имате много работа. Правилата на играта се промениха. Вашата заетост е във вашите ръце. Непредсказуемата част от вашия свят и вашето влияние – това сте самите вие.

В какво тогава е стабилността? Колкото и странно да изглежда, във времето. Времето е обективно – 168 часа в седмицата, независимо от това как се разпореждате с тях.

Пресметнете – 7 часа в денонощието прекарвате в сън, а понякога и повече, и 55-60 часа в седмицата – на работа. Оказва се, че почивката е много повече време, отколкото сте смятали.

Нека да разгледаме сегментът „работа“. Вашето влияние се разпределя в рамките на 55-60 часа. Независимо от вашата длъжност и значение за компанията, вие сте част от общата дейност, на вас се разчита, същото се отнася и ако сте собственик на бизнес.

Грубо казано, вие сте стока с определени задължения, които са свързани с определено търсене от страна на клиентите и вие предлагате това, което се търси. Вероятно вие желаете да показвате солидни, стабилни резултати, и ето няколко неща, които трябва да имате предвид.

Качество или количество? Или едното, или другото – избор, с който ще се сблъсквате отново и отново. Отговорът се крие в самия въпрос.

Качеството и производителността не могат да бъдат взаимоизключващи се. Влиянието не е изкуство. Това е само баланс между действията и тяхната полезност.

Един пример, илюстриращ тази ситуация е това как в Старбъкс реагирали на постоянните молби на клиентите, които искат още кафе.

Те разработили огромна чаша за напитката – трента, 916 мл. 55% по-голяма от обикновената чаша и с 16 мл повече, отколкото е възможно да се вместят в човешкия стомах.

Логически толкова хиперболизирана и разточителна реакция на компанията на компанията на търсенето на потребителите – не е нищо друго, освен карикатура.

Но именно с това ние се занимаваме през цялото време – ние претупваме задачите, напрягаме се прекалено и разходваме ресурси за работа, която вече е направена и не е актуална. Вместо да насочим силите към нещо в повече.

Мария
Написана от Мария октомври 27, 2015 04:13
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи