5 съвета за облекчаване на болките в гърба по време на екскурзия

Калина
Написана от Калина август 3, 2015 09:19

5 съвета за облекчаване на болките в гърба по време на екскурзия

Шофирането в продължение на часове може да се окаже предизвикателство, когато страдате от болки в гърба. Тези пет съвета ще ви помогнат да облекчите болезненото усещане и да се радвате на почивката си.

Седнете удобно

Преди да започнете да шофирате се уверете, че се чувствате комфортно, защото дори нещо несъществено, което предизвиква временно раздразнение в началото на вашето пътуване, може да се превърне в болка часа по-късно.

Поставете кърпа или възглавничка ниско между долната част на гърба и седалището, за да имате по-добра опора по време на пътуването. В магазините може да откриете удобни възглавнички предназначени за дълъг път, които ще помогнат при ишиас и ще предотвратят болезнено усещане в шията, гръбначния стълб и долната част на гърба.

Не сядайте върху портфейла, мобилния телефон или нещо друго, което ще наруши правилната структура на тялото.

За да не почувствате напрежение в гръбначния стълб, врата, раменете и китките преди да тръгнете на път седнете, колкото се може по-близо до волана. Гърбът трябва да бъде изправен, а коленете по-високо от бедрата. Може да регулирате седалката си и да променяте леко позицията и на всеки 15-20 минути.

Успокояване на болката с лед

Обикновено най-лесния начин да се понижи болезненото усещане е, като се приложи лед до засегнатата област в продължение на 20 минути. Повечето болки в гърба са придружени от възпаление. Терапията с лед може да забави подуването, изтръпналите възпалени тъкани, нервните импулси в засегнатата област и да намали увреждането на тъканите.

Само не забравяйте, че никога не трябва да прилагате леда директно върху гърба. Увийте го в кърпа или друга защитна бариера.

Редуването на лед и топлина също е ефективен начин за борба с болките в кръста. Може да използвате нещо, което ще ви осигури необходимото затопляне или ако имате кожени седалки с топлинна енергия може да включите тази функция в продължение на няколко минути.

Правете упражнения, когато спирате за почивка

Упражненията са ефективно средство за лечение на болките в долната част на гърба. Те поддържат дисковете, мускулите, сухожилията и ставите здрави, като помагат за разпространяване на хранителни вещества до меките тъкани в гърба. Когато спирате за почивка, може да направите някое от следните упражнения:

Излезте извън колата и се разходете. Постарайте се да разтягате прасците поне два пъти на ден, за да избегнете болки в кръста. Разходката ще увеличи циркулацията необходима за мускулите на гърба.

Ако болката в гърба се окаже непоносима, а задната седалка е на разположение я използвайте за почивка.

Заместете болкоуспокояващите лекарства с по-подходящи

Както знаете не е препоръчително да шофирате, когато употребявате болкоуспокояващи лекарства. С оглед на това винаги може да се консултирате с лекар, който да ви предпише лекарства подходящи за шофиране.

Седнете, отпуснете се и си починете

Продължителното шофиране с кола може да доведе продължителна болезненост в долната част на гърба. В тези случаи най-доброто решение е да си починете като си вземете кратка дрямка.

Някои хора трудно се адаптират и дрямката в колата може да се окаже непосилна задача за тях, но при други помага за освежаване и облекчаване на болката.

Ако изпълните тези съвети дългите пътувания могат да се окажат забавни и сравнително безболезнени.

Калина
Написана от Калина август 3, 2015 09:19
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи