Как да спрете да поглъщате чуждия негативизъм

Мария
Написана от Мария февруари 6, 2016 02:00

Как да спрете да поглъщате чуждия негативизъм

Акценти:

  • Безпокойство - източник
  • Концентрация - дишане
  • Състрадание - определяне

Свързани:

loading...

Всички хора са емоционални гъби, но степента на „промокаемост“ при всички тях е различна. Някои мога свободно да плават в тълпата и в масата на негатива, без да усещат голямо неудобство.

А при някои това разстройство може да завърши твърде трагично.

Емпатия – ето за какво говорим. Някои хора със своите панически атаки ви заразяват, съсипват живота ви, но вие никога не сте си и помисляли и за това.

От енергийна гледна точка, негативните емоции могат да имат следните причини:

1. Можете да усещате чуждата болка като своя собствена;
2. Общите проблеми стават лично ваши;
В тези случаи емпатията, особено в съчетание с безсилието, може да се превърне в причина за сериозна депресия. Спрете да поглъщате чуждите емоции! Ето и препоръките:

1. Определете колко силно ви влияе емпатията

Ето няколко характерни признака, че сте емпат.

• Хората ви определят като свръхчувствителна или прекомерно възприемчива. Не знаят обаче, че това не е комплимент и не е решение.
• Чувствате страх, безпокойство и стрес, предавани от другите хора. Вие буквално физически го чувствате.

Сама по себе си тази способност не е нещо лошо, но вие сте длъжни да минимизирате влиянието на хората, които не ви харесват или които не познавате. Старайте се само да общувате само с приятели, колеги и членове на семейството.

• Бързо се уморявате, когато сте в тълпата;

Прекарвате няколко часа на вечеря с приятели, и в душата си чувствате изтощение, нещастие и желаете от цялото сърце да си починете.

• Шумовете, страничните миризми и необходимостта постоянно да говорят сериозно разстройват вашите нерви;
• За да се заредите с енергия, вие имате нужда да прекарате известно време в пълен покой;
• Постоянно размишлявате върху това, което преживявате.

Опитвате се да преосмислите всички преживявания, опитвате се да анализирате всички ситуации, в които попадате.

Чувствата ви лесно могат да бъдат наранени, но избягвате конфликти.

• Щедър събеседник сте и добър слушател.

Постоянно ви напряга това да отидете някъде или да свършите нещо.

2. Потърсете източникът на вашето безпокойство

Запитвате ли се какво чувствате – своите емоции или чуждите? Откъде идва тази емоция? Страхът и гневът почти никога не се раждат в главите на състрадателните хора, но пък са добри техни преносители.

Опитайте да определите къде или в кого се намира генераторът на вашето безпокойство.

• Вие сте гледали комедия в киното и сте в отлично разположение на духа. Изведнъж се срещате с някой от приятелите си или членовете на семейството – и цялото това настроение се изпарява. Какво се случило с вас? А какво би могло да се случи?

• Същото чувствате, когато отивате в търговския център или на концерт? Оживените места ви потискат. Възможно е, защото поглъщате негативните емоции на другите хора в тълпата.

3. Избягвайте източникът на безпокойство – на всяка цена

Опитайте за начало да разговаряте с неприятните за вас хора от по-далечно разстояние, отколкото обичайно. Този трик действително работи. Не се страхувайте, че някой може да ви нарани.

Не се бойте да седнете на друго място в метрото, ако до вас е седнал някой човек тип скункс. Ако до вас седнат тъжни хора, се преместете.

4. Във всяка неразбираема ситуация се концентрирайте върху дишането

Дишането свързва вашият мозък със същността ви. Концентрирайте се за няколко минути върху този процес.

Мария
Написана от Мария февруари 6, 2016 02:00
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи