Няколко съвета за по-апетитни задни части

Калина
Написана от Калина февруари 3, 2015 19:25

Няколко съвета за по-апетитни задни части

Акценти:

  • Как да имаме красиво дупе?
  • Какво да правим за по-добре изглеждащи задни части?
  • Как да постигнем желаните задни части?

Свързани:

loading...

Какво би могло да бъде по-привлекателно от красиви, стегнати и добре заоблени женски задни части? Та за тях дори се пее и пише поезия.

Но уви, възрастта играе ролята на драстично ограничаващ действията обръч, който се затяга точно около задните части на дамите и с напредването на възрастта те вече не са толкова апетитни и привлекателни.

Защо се получава така и как, вие дами, да се справите с този проблем? Продължавайте да четете надолу и ние, от Lechenie.bg, ще ви представим няколко алтернативни начина, за да стегнете таза си и отново да го приведете във форма!

Каква е причината за този проблем?

С възрастта настъпва атрофия на мастната тъкан, кожата става много по-малко еластична, което води до лош външен вид на хълбоците, които изглеждат отпуснати и увиснали.

В допълнение, целулитът също има пагубна роля в този, за жалост, неприятен сценарий.

След 35-тата си годишнина, след всеки 10 изминали години, човек губи по около 5% от своята мускулна маса. Звучи наистина депресиращо а?

За щастие, има начин да приведете бедрата и дупето си отново във форма, така че те да изглеждат отново добре! Никак не е лесно, но резултатът си струва усилията.

Започнете да клякате

Това е най-важното упражнение, което засяга задните ви части. Всяко упражнение, което има за цел да натовари зоните около таза, задните части и краката е създадено на принципа на клековете.

Започнете да клякате без тежести в началото а в последствие, ако вече ви е твърде лесно, можете да взимате по една гира от 2-5 килограма в ръката си и да клякате с нея.

За максимална ефективност правете това упражнение поне 3 пъти седмично. Препоръчваме ви 4 серии по 8-12 повторения, според зависи вашата физическа подготовка. Разбира се, правете паузи между сериите от по 1-3 минути.

Ходете в пресечена местност

Когато ходите, припкате или тичате във фитнеса, за оптимален ефект настройте така своята бягаща пътечка, че тя да се повдигне нагоре и на практика, все едно изкачвате баир.

Това ще направи мускулите около задните ви части по-здрави, силни, изпъкнали и издържливи. Разбира се, най-добрият вариант е да изпълнявате тази тренировка няколко пъти седмично в истинска пресечена местност като някоя гора например.

Там ще се чувствате по-добре и по-тонизирани. Винаги е по-добре за здравето ви да бягате навън, отколкото в претъпкания фитнес!

Навеждания

Заемете изправена позиция и нека двата ви крака да са на една линия. Поемете си въздух и наведете тялото си от кръста нагоре. Бавно и плавно докато главата ви не застане между двата ви крака. Правете упражнението също толкова често, колкото и клековете.

Бягайте

Искате ли, когато сложите клин или по-прилепнали панталони да се все още атрактивна гледка за мъжете? Имайте предвид, че една година от живота на мъжа преминава само и единствено в заглеждането в задните части на заобикалящите го жени.

Започнете да си правите леки кросове в началото, докато възвърнете издръжливостта си. Редувайте 1 минута бягане с 1 минута бързо ходене. Така, освен че ще стегнете задника си, вие ще изгорите и доста голямо количество калории.

Така че, ако искате да се върнете отново в играта, ще се наложи да се изпотите, мили дами!

 

 

Калина
Написана от Калина февруари 3, 2015 19:25
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи