Топ 5 на най-големите врагове на плоския корем

Мария
Написана от Мария октомври 4, 2015 12:28

Топ 5 на най-големите врагове на плоския корем

На някои момичета и млади жени им върви – каквото и да ядат, не им се отразява на талията. Но болшинството попадат в рисковата група. На някои спасителните кръгове в областта на корема не им пречат, а пък други активно се борят с тях.

Да отслабнеш в областта на талията не е от лесните задачи, защото дори и мускулите ви да са напомпани, те ще са скрити под изядените сладкиши и въглехидрати. А това означава, че е дошло време да научите списъка с 5-те най-големи врагове на плоския корем и на правилните форми на талията.

1. Кофеинови напитки

Колко често ние мислим, че от едно нещастно кафе с мляко нищо няма да стане, тъй като кафето с мляко не представлява опасност за нашата фигура. Всъщност не е съвсем така, както изглежда на пръв поглед.

В една чашка латте, капучино и прочие кофеинови напитки могат да се съдържат около 400 килокалории.

Тоест едно пълноценно ястие или десерт се намира в тази малко картонена чашка, с която много се разхождат из града през почивните дни. Какво да говорим пък за захарта, битата сметана и всевъзможните ароматни средства, които се добавят практически във всички кофеинови напитки. Затова запомнете, ако желаете красива талия – пийте вода и забравете за латтето.

2. Пакетиран сок

Соковете са полезна напитка, което е препоръчително по възможност да присъства в хранителния ни режим. Да изцедените сокове от пресни плодове са действително полезни, но и те не трябва да се пият в големи количества, достатъчна е и 1 чаша дневно за закуска.

Що се отнася до пакетираните сокове, то в тях съдържанието на захар и въглехидрати е такова, че по-добре да хапнете шоколад. Не е необходимо да се подлъгвате по надписите с големи букви върху кутията, обещаващи минимално количество калории, защото така или иначе огромното количество захар ще свърши своята работа и по-точно ще ви попречи да отслабнете.

3. Сол

Неслучайно наричат солта бялата смърт, защото именно натриевият хлорид добавя сантиметри към талията, способства за задържането на вода в организма и притъпява вкусовите рецептори.

Опитайте да проведете експеримент – в продължение на месец не добавяйте сол към ястията, а ги консумирайте в първоначалния им вид. Ще забележите, че след известно време някои продукти ще ви сторят солени и ще започнете да недоумявате как по-рано сте добавяли сол към тях.

4. Мюсли и корнфлейкс

Много хора смятат, че мюслите и корнфлейксът са идеална закуска, но малко са тези, които се заглеждат към другата страна на опаковката и четат състава на тези изделия. Захарта и бързите въглехидрати – това са съставките, които препятстват отслабването и които се съдържат в тези продукти.

Подобни бързи закуски по-добре да се заменят с овесена каша, която ще ви осигури бодрост за целия ден и освен това подпомага храносмилането и съдържа минимално количество калории.

5. Йогурт с плодове

Киселото мляко с плодове се използва като нискокалорично междинно хранене, което всъщност не е лошо, но ако беше само то. Плодовете, съдържащи се в киселото мляко са основен източник на захар, който приблизително 2 пъти увеличава количеството на въглехидратите в йогурта.

Тоест вместо лека закуска получавате порция излишни сантиметри на талията и няколко часа във фитнес залата, които ще отидат да изгорите една малка кофичка йогурт.

Мария
Написана от Мария октомври 4, 2015 12:28
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи