Защо стегнатият корем изглежда различно при всеки?

Диана
Написана от Диана ноември 12, 2015 00:15

Защо стегнатият корем изглежда различно при всеки?

Акценти:

  • Корем - мускулна група
  • Упражнения - ефективни
  • "Плочки" - "удължаване"

Свързани:

loading...

Коремът е една от най-големите мускулни групи в човешкото тяло. Доброто му оформяне е цел на изключително много хора, които се занимават активно със спорт, любителски или просто искат да поддържат добра форма.

Поради тази причина, той бива със сигурност, една от най-често тренираните мускулни групи в човешкото тяло, като цяло – момчетата, най-вече, за да постигнат заветните „плочки“, които да ги направят неустоими за противоположния пол, а дамите – за да приберат тлъстинките и досадните паласки, подаващи се изпод блузата, а някои от тях – и за да могат да се похвалят с добре изразен и оформен коремен мускул.

Проблем, който обаче бива срещан изключително често, измежду всички трениращи е формата на този коремен мускул. Не е рядко срещано да се получи така, че някой, преследващ плочки, да се сдобие с абсолютно плосък корем, с удължен мускул, а друг, искаща точно подобни форми – да получи като резултат от усилените си тренировки – релефните „плочки“, за които става дума.

Защо се получава така, че коремните мускули се оформят по различен начин при всеки един от нас и можем ли да постигне точно формата, която искаме или просто ни е вродено да постигаме тази, която виждаме, че постигаме?

Какво трябва да правим, за да се оформят коремните мускули?

На първо място е редно да отделим време да изясним някои от най-ефективните коремни упражнения, присъстващи в може би, всяка фитнес програма.

1. Коремни преси

Тук включваме всякакви видове коремни преси, без да залагаме само и единствено на един. Не особено известен факт е, че за да получим в пъти по-добри резултати е нужно не да правим по 100, по 200, по 300 коремни преси и т.н. на тренировка, а да правим по малко от всички видове с висок интензитет. А те са безброй вариации.

Това е нещото, което се харесва на много от трениращите в коремните преси – съществуват всякакви начини за изпълнение, които засягат различни части от коремната област. Именно това им тяхно огромно разнообразие ги прави толкова приятно и интересно упражнение, а заедно с това, ако изпълнявано и по правилния начин, страшно ефективно.

2. Кардио

Тук не става въпрос за дългото, изморително и невероятно отегчително кардио, продължаващо с часове, а за едни 20-30 минути, отделени за едно бързо кардио с възможно най-висок интензитет. Тичането е може би най-признатото и най-доброто кардио, съществуващо някога. То стяга корема изключително много, и то при това, заедно с краката и глутеусите – областите, за чието добро оформяне всяка жена ожесточено се бори.

3. Планк

Така наречените „планкове“ също могат да бъдат изпълнявани по хиляди начини – те представляват заставане в поза за лицева опора и просто стоене възможно най-дълго време в тази поза със стегнат корем. Първоначално може да ви се стори доста лесно, но всъщност едва след 30 сек. мускулите на корема ви започват да горят. Колкото повече – толкова повече.

От какво зависи формата на корема ви?

Да си дойдем на думата.

1. От вида упражнения, на които наблягате

Трябва да съществува баланс между кардиото и силовите тренировки. Rзвестно е, че хората, силно натоварващи корема, използващи тежести са тези, които напрягат най-много коремните мускули и следователно ги оформят като „плочки“, докато тези, които наблягат на кардиото, и най-вече на тичането са тези, които могат да се похвалят с „удължен“ мускул.

Тази му удължена форма е благодарение на ниския процент подкожни мазнини, вследствие на многото кардио. За да си личат „плочките“ също трябва да има нисък процент подкожни мазнини, но не е задължително да е чак толкова нисък.

2. От гена ви

Да, зависи от структурата ви и от самото ви телосложение къде ще качвате тлъстините, къде ще ги задържате и откъде ще ви е изключително трудно да се отървете от тях.

3. От вида тренировки

Ако наблягате само на корема, няма да стане. За да получите, която и да е от горепосочените форми, трябва да тренирате и другите части на тялото – да правите клекове, вдигане на краката и т.н.

Диана
Написана от Диана ноември 12, 2015 00:15
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи