Балансирано хранене. Как да поддържаме добра фигура?

Калина
Написана от Калина август 7, 2014 00:55

Балансирано хранене. Как да поддържаме добра фигура?

Акценти:

  • Балансирано хранене
  • Поддръжка на фигурата
  • Защо е важно?

Свързани:

loading...

Около ⅓ от населението на много от развитите страни страда от затлъстяване, а ако прибавим и хората с наднормено тегло, които все още не са в категорията затлъстели положението става още по-сериозно. Вече се стига до там, че кметове на големи градове забраняват големите газирани напитки пълни със захар, а известни личности се ангажират с кампании, в които убеждават младите хора да изберат здравословния начин на хранене. От друга страна, все повече хора с наднормено тегло осъзнали, че имат проблем търсят информация, включително и професионална помощ за да спрат този процес.

Една от най-големите заблуди е, че за да отслабнем трябва да гладуваме. Категорично не е така. Всъщност за да отслабнете не трябва нито да гладувате, нито да преяждате. И двете крайности са еднакво вредни. Трябва просто да ядете точно толкова, колкото ви е нужно за да се почувствате заситени. Достигайки този баланс точно на средата между преяждането и гладуването първата цел е постигната и е поставено началото на един по-здравословен начин на живот.

Поддръжка на фигураСлед като сте поставили една стабилна основа, идва ред на няколко корекции в начина на хранене. Намалете консумацията на червено месо. Ако не сте склонни да го спрете напълно бихте могли да намалите количеството, което ядете на половина и да избягвате мазни парчета. Намерете заместители. Например ако сте свикнали да ядете чипс всеки ден бихте могли да опитате да го замените с печени картофи с подправки.

Не забравяйте, че диета богата на плодове, зеленчуци, яйчени белтъци и пилешко месо без кожа ще ви помогне много в мисията да смъкнете мазнините от себе си.

Обикновено най-трудната част от балансирания начин на живот е физическата активност. Повечето хора не са склонни да се захванат с някакъв вид физически упражнения, но тогава и вероятността да имате фигурата, която мечтаете се доближава до нула. Кардио тренировките и силовите упражнения горят най-много калории. Ако краката или физическото състояние не ви позволяват да тичате например бихте могли да правите дълги разходки. Ако решите да ходите на фитнес и да правите редовни физически упражнения уверете се, че не се претоварвате.

Калина
Написана от Калина август 7, 2014 00:55
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи