Как да се борим с глада по време на диета – топ 5 ефективни начина

Мария
Написана от Мария август 10, 2017 19:27

Как да се борим с глада по време на диета – топ 5 ефективни начина

Акценти:

  • Хранене - закуска
  • Изкушение - изпитание
  • Самообвинения - хранителен план

Свързани:

Диетата е труден период за тези, които са решили да влязат във форма.

И най-важното, с което трябва да се бори отслабващия. А ако се подадем на изкушението.

Но пък толкова дълго сме издържали в пресмятане на калории и внимателно изготвяне на хранителен план.

Има няколко добри начина, които ще ви помогнат да се справите с глада.

1. Нормализирайте хранителния режим

Съвсем не е изненадващо, че гладът постоянно ви преследва – ядете малко.

Проблемът не е в обема на порциите, а в броя хранения.

Храната, която ядат тези, които опитват да отслабнат, не може да се определи като засищаща.

Много от балансираните диети предполагат 4-6 пъти хранене – закуска, късна закуска, обяд, следобедна закуска, вечеря и това е правилно.

Дори и сами да си съставяте хранителен план, следвайте същия принцип – по-малко, но по-често.

Има шанс до следващото хранене да не огладнеете така, че да опустошите хладилника.

2. Засищаща закуска

Според диетолози засищащата закуска ни помага през деня да ядем по-малко.

Когато си похапнем добре на закуска, поне до обяд изобщо няма да ни се яде, а това вече е прогрес.

Ако сутринта не ядете, а пропуснете случайно и обяда, навярно преди лягане вече ще бленувате за хладилника.

Опитайте така – на закуската трябва да се пада 30-40% от целия калориен прием за деня.

3. Диетата трябва да бъде гъвкава

Много от диетите са доста строги – не трябва да си позволяваме нито грам захар, мазно и пушено. А всичко това е толкова вкусно.

Разбираемо е защо отслабващите са стресирани.

Причината е, че се лишават от удоволствията, които доскоро са им били достъпни.

За неподготвените това е истинско изпитание.

А когато около нас има толкова кулинарни изкушения, придържането към обичайното нискокалорично меню е доста трудно.

В най-добрия случай за най-малкото изкушение ще се самообвиняваме през целия ден.

Не си поставяйте строги забрани, позволявайте си рядко изкушения – вкусен шоколадов бонбон или апетитно парче пица.

Изготвяйте си хранителен план с малък запас от калории, за да не се обвинявате, че сте се сринали.

4. Не се отказвайте от междинните хранения

Нищо по-добре от храна няма да утоли глада ви.

И ако на първо време след старта на здравословното хранене силно ви се прииска да похапнете, яжте в интервалите между отделните хранения.

Забравете за чипсове, палачинки, пържени картофи и понички, нищо освен излишни килограми тази храна няма да ви даде.

За междинно хранене са подходящи ядките, пресните плодове, протеинови барове на основата на зърнени храни и сушени плодове, смутита, кисело мляко и извара.

Така ще утолите глада, без да навредите на диетата.

5. Не заменяйте с плодове и зеленчуци пълноценните хранения

Плодовете и зеленчуците са полезни, задължително трябва да се включват в балансираното хранене.

Но изготвяйте менюто си правилно. Но съставяйте своето меню правилно.

Пресните плодове не трябва да се превръщат в пълноценно хранене.

Фибрите, които се съдържат в големи количества в зеленчуците, далеч не са всичко, от което организмът има нужда.

Няма да се наядете от една зеленчукова салата.

Съвсем скоро гладът отново ще ви атакува и ще постави под заплаха диетата.

Плодовете и зеленчуците не неутрализират желанието ни да похапнем.

Напротив, те подготвят организма за пълноценно хранене, стимулирайки образуването на храносмилателни ензими.

Как да се борим с глада по време на диета – топ 5 ефективни начина
Оценете публикацията

Мария
Написана от Мария август 10, 2017 19:27
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи